Stevens

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
zoektbike
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 07 jan 2005 21:23

Bericht door zoektbike »

wil er iemand nog zijn mening geven over de S-6Pro???
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Afbeelding



Iemand vinden die rijervaring heeft met deze bike gaat moeilijk zijn denk ik. Wat betreft de afwerking van de bike deze is Deore, dit is reeds redelijk materiaal om wekelijks tochtjes te rijden, daarover hoeft ge u nie ongerust te maken, als de bike u aanstaat ga ervoor, bevalt ie jou zeer goed kan je naar mate slijtage optreed altijd upgraden naar beter materiaal, wat nie wil zeggen dat het snel ga slijten natuurlijk. :wink:
zoektbike
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 07 jan 2005 21:23

Bericht door zoektbike »

merci kga hem morge dan maar bestellen
Gebruikersavatar
sorrow
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 13:19
Rijdt met: Specialized EPIC COMP 29
Contacteer:

Bericht door sorrow »

zoektbike schreef:merci kga hem morge dan maar bestellen
En zoetbike , heb je hem al ? en hoe bevalt hij ??
zoektbike
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 07 jan 2005 21:23

Bericht door zoektbike »

ik heb hem nu al,
maar veel heb ik er nog niet mee gereden een 25 km, maar hij rijdt gewoon ZAAAAAAAAAALLLLLLLLLIIIIIIIIG
ViperBiker
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 15:30
Rijdt met: Viper TR 3.0 FSA '04

Bericht door ViperBiker »

die fietsen zijn wel goed, heb er al veel positieve reacties van gehoord.
Bena de hele MTB-bevolking van duitsland heeft een stevens, geloof me :lol:
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

sorrow schreef:Woow , Stevens :lol:

Allee dus gij woont waarschijnlijk ook in Beerse of omgeving ?

Zoals je ziet rij ik zelf ook me ne Stevens S9 elite. Ik ben daar heel content van , er staan momenteel 1800 km op de teller waarvan 2/3 offroad en nog geen noemenswaardige problemen gehad.
Mijne buurman heeft een dag na mij ( jaloers op mij :lol: ) ne Steven S7 pro gekocht en die is daar ook heel content van.
Prijs/kwaliteit is STevens in ieder geval een topper.

En de fietsenhandelaar ( Somers ??? denk ik ) die is ook heel behulpzaam en heel fair. Ben er al een aantal keer geweest voor een kleine probleempjes en vraagjes en heeft dit telkens zonder zeveren opgelost , ik ben zeer content van zijne service.

Als ge nog vragen hebt - pb me !

Groetjes,
Sorrow
Stevens zijn supergoede fietsen, maar met fietshandelaar somers zou ik toch een beetje oppassen...
Ik woonde daar even geleden een paar 100 meter af en ik ben er in noodgevallen een paar keer geweest.
Nu nooit meer!
Sorry, maar ik vind wel dat ik je moet meedelen dat dit is een zeer onbekwame mens die zeer weinig van MTB's kent.
Ik ben er ooit eens gaan vragen wat daar een SID voorvork koste...
Daar had hij nog nooit van gehoord! Op een andere keer wou ik daar een remkabeltje gaan kopen, maar hij wou er geen mee geven omdat hij druk bezig was met zijn werkbank op te ruimen... ben dan met lege handen terug naar huis moeten gaan. #-o
Ook ooit eens mijn derrailleur laten afstellen omdat hij niet meer schakelde, ik had hem gevraagd om de kabel en geleider ook te vervangen omdat dit de oorzaak was. Niet nodig verdelde hij mij gewoon een beetje aan vijzen en klaar is kees... [-X
Als je niet veel van een MTB's afweet zou ik je aanraden om daar zeer voorzichtig te zijn. :wink:
Gebruikersavatar
sorrow
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 13:19
Rijdt met: Specialized EPIC COMP 29
Contacteer:

Bericht door sorrow »

Mick schreef:
sorrow schreef:Woow , Stevens :lol:

Allee dus gij woont waarschijnlijk ook in Beerse of omgeving ?

Zoals je ziet rij ik zelf ook me ne Stevens S9 elite. Ik ben daar heel content van , er staan momenteel 1800 km op de teller waarvan 2/3 offroad en nog geen noemenswaardige problemen gehad.
Mijne buurman heeft een dag na mij ( jaloers op mij :lol: ) ne Steven S7 pro gekocht en die is daar ook heel content van.
Prijs/kwaliteit is STevens in ieder geval een topper.

En de fietsenhandelaar ( Somers ??? denk ik ) die is ook heel behulpzaam en heel fair. Ben er al een aantal keer geweest voor een kleine probleempjes en vraagjes en heeft dit telkens zonder zeveren opgelost , ik ben zeer content van zijne service.

Als ge nog vragen hebt - pb me !

Groetjes,
Sorrow
Stevens zijn supergoede fietsen, maar met fietshandelaar somers zou ik toch een beetje oppassen...
Ik woonde daar even geleden een paar 100 meter af en ik ben er in noodgevallen een paar keer geweest.
Nu nooit meer!
Sorry, maar ik vind wel dat ik je moet meedelen dat dit is een zeer onbekwame mens die zeer weinig van MTB's kent.
Ik ben er ooit eens gaan vragen wat daar een SID voorvork koste...
Daar had hij nog nooit van gehoord! Op een andere keer wou ik daar een remkabeltje gaan kopen, maar hij wou er geen mee geven omdat hij druk bezig was met zijn werkbank op te ruimen... ben dan met lege handen terug naar huis moeten gaan. #-o
Ook ooit eens mijn derrailleur laten afstellen omdat hij niet meer schakelde, ik had hem gevraagd om de kabel en geleider ook te vervangen omdat dit de oorzaak was. Niet nodig verdelde hij mij gewoon een beetje aan vijzen en klaar is kees... [-X
Als je niet veel van een MTB's afweet zou ik je aanraden om daar zeer voorzichtig te zijn. :wink:
Mijn ervaringen zijn totaal het omgekeerde van jou ervaringen.
Hij komt mij over als een heel bekwame mens die veel van MTB's kent, heb trouwens al veel van hem geleerd. Hij heeft mij ook al een paar keer kosteloos uit de nood geholpen , ik vind dat hij een top-service geeft.
En als ik zo rond kijk in mijn kenissenkring zijn de meesten ook van deze mening.
Volgens mij hebt gij hem ooit eens op 1 af andere mannier op zijne teen getrapt en reageert hij daarom zo :drunk: :evil:
Sorry maar dat zijn mijn ervaringen.
Plaats reactie