sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: sandman bikes

Bericht door pocoloco »

Er komen weer een paar testbikes vrij. Voor de geïnteresseerden in een unieke Sandman, there is only one...:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 4&t=132517" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook komt er nog een Gobi small beschikbaar, pm me voor details/foto's.

Enne, de nieuwe testbikes zouden deze week uit Taiwan hierheen moeten vertrekken - testen kan binnenkort op de fatbike only reizen van http://www.mtb.be" onclick="window.open(this.href);return false; :-D !
Hoezo
Mountainbiker
Berichten: 424
Lid geworden op: za 05 aug 2006 17:19
Rijdt met: Sandman Hoggar Ti

Re: sandman bikes

Bericht door Hoezo »

Hier eens ff wat leven in blazen met de nieuwe modellen in aantocht ....

Paar updates bij mij ..... in alpen modus ;-)
Fatlab rims 55 mm tubless ready.
Kortere stuurpen en breder stuur.
28 oval chainring Absolute black.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: sandman bikes

Bericht door pocoloco »

Deze zaterdag 5 december is het weer eens "Global fatbike day"! Vermits het bijna overal in het land bodemloze blubber gaat zijn dachten we een tochtje in Niel bij As te gaan rijden, kwestie van wat poreuze zandgrond onder de wielen te hebben.

Afspraak om 14u, nadat de koters de cadeautjes van de Sint moe zijn/vernield hebben. Voor een tof ritje samen, een 30tal kilometer en bijna volledig offroad (beweert Serge, onze gids :-)).

Pm me voor 't adres.

En om dit wat op te fleuren, wat foto's van de El Camino Loco fatbike reis naar de Anti-Atlas een goeie week geleden - daar was 't beter weer !!!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
FOUTURE
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 12 jul 2006 09:10
Rijdt met: Sandman Thar Ti XL met Pinion gearbox
Contacteer:

Re: sandman bikes

Bericht door FOUTURE »

Ik kom en ik breng mee : appelsap van eigen oogst, én mijn SANDMAN Thar met Pinion gearbox in de trapas.

Voor wie daar ook eens eventjes op wil rijden :wink:

Bart
elangelo
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: do 24 jan 2008 11:30
Rijdt met: anthem x

Re: sandman bikes

Bericht door elangelo »

FOUTURE schreef:Ik kom en ik breng mee : appelsap van eigen oogst, én mijn SANDMAN Thar met Pinion gearbox in de trapas.

Voor wie daar ook eens eventjes op wil rijden :wink:

Bart
ik wil daar vooral eens foto's van zien!
Gebruikersavatar
FOUTURE
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 12 jul 2006 09:10
Rijdt met: Sandman Thar Ti XL met Pinion gearbox
Contacteer:

Re: sandman bikes

Bericht door FOUTURE »

FOUTURE schreef:Ik kom en ik breng mee : appelsap van eigen oogst, én mijn SANDMAN Thar met Pinion gearbox in de trapas.

Voor wie daar ook eens eventjes op wil rijden :wink:

Bart
FOUTURE schreef:ik wil daar vooral eens foto's van zien!
U vraagt, wij draaien :

https://www.dropbox.com/sh/0wwmzigphf4o ... WgSRa?dl=0
elangelo
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: do 24 jan 2008 11:30
Rijdt met: anthem x

Re: sandman bikes

Bericht door elangelo »

Gebruikersavatar
NielsVV
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 07:10
Rijdt met: Nicolai Helius TB'Pinion

Re: sandman bikes

Bericht door NielsVV »

FOUTURE schreef:
FOUTURE schreef:Ik kom en ik breng mee : appelsap van eigen oogst, én mijn SANDMAN Thar met Pinion gearbox in de trapas.

Voor wie daar ook eens eventjes op wil rijden :wink:

Bart
FOUTURE schreef:ik wil daar vooral eens foto's van zien!
U vraagt, wij draaien :

https://www.dropbox.com/sh/0wwmzigphf4o ... WgSRa?dl=0
Waarom niet gekozen voor een belt ipv een ketting?
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Re: sandman bikes

Bericht door pocoloco »

Vlak na de afmontage van die Thar ging Bart aan de Pyreneeën Coast to Coast van El Camino Loco (http://www.mtb.be" onclick="window.open(this.href);return false;) meedoen. Een veel straffere en bij zijn momenten ruwere bike reis is er in Europa niet te vinden, 15 dagen ononderbroken.
Vandaar de keuze naar een "bewezen" kettingsysteem: in de Spaanse Pyreneeën in panne vallen met een belt drive = de rest van de tocht wandelen :-?.

Maar ik denk die ie nu al de boel naar een belt drive aan het laten ombouwen is. Ik ben héél benieuwd hoe dat zich gaat gedragen met een "bruut" als Bart op de pedalen :wink: !!
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: sandman bikes

Bericht door saiko »

pocoloco schreef:Deze zaterdag 5 december is het weer eens "Global fatbike day"! Vermits het bijna overal in het land bodemloze blubber gaat zijn dachten we een tochtje in Niel bij As te gaan rijden, kwestie van wat poreuze zandgrond onder de wielen te hebben.

Afspraak om 14u, nadat de koters de cadeautjes van de Sint moe zijn/vernield hebben. Voor een tof ritje samen, een 30tal kilometer en bijna volledig offroad (beweert Serge, onze gids :-)).

Pm me voor 't adres.
Verdikke, das bij mij in de tuin.
heb al een jaar niet meer gefietst en mijn kinesist schiet me af als ik meega denk ik.

Stuur me toch maar het adres, moest het schoon weer zijn dan pik ik mss een stukje aan.
Plaats reactie