pocoloco schreef: Ik heb feitelijk nog maar één fatbike met spatborden gezien, een grappige persiflage op een Duitse tank:
Me like that a lot
Ge geeft ze een hand en ze rukken je arm eraf...dmx schreef:Volgende moeilijke vraag : Kunnen er ISCG tabs op de bracket om met een Hammerssschmidt te rijden ? Ik weet wel niet of je een lager kan krijgen van 100 mm, 83 mm is geen probleem.
Dus wishlist :
Gobi Medium Sloping disc only, liefst met rechte bovenbuis
BB met ISCG tabs en kabelrouting voor HS langs schuine buis
headset 1 1/8" normal
kabelrouting onder bovenbuis, extra voor Joplin
kleur : black of slate ano
't Is enkel om rond de band te komen en achteraan nog je volle cassette te kunnen gebruiken.Hubertje schreef:Met Hammerspulding (nondedoeme ik kan gn duits) kan het mss zijn dat die 100 mm niet per se nodig is, door de kleinere tandwieltjes? Of is't echt enkel om rond de band te komen?
off topic, hoe kan dat ooit werken? Je hebt toch een deel nodig om de planeten mee te verankeren? Ik geloof nooit dat een klemming tussen de bracket genoeg wrijving opwekt.dmx schreef:Volgens de geruchten werkt Sram aan een versie zonder tabs. Dat zal ook mogen want de Nicolai/Bionicon B-Box komt er ook aan (wel heel traag, tegen winter 2010-2011)en die werkt zonder tabs.
Ik ben ook wel content met een gewone 22-32-bash combinatie maar 't is leuk om die tabs te hebben voor de toekomst.
Oops, daar moet ik mezelf al gelijk tegenspreken. Ben eens op het forum van Nicolai gaan kijken en op de foto's daar is te zien dat er wel degelijk tabs nodig zijn voor die B-Box.K2-er schreef:off topic, hoe kan dat ooit werken? Je hebt toch een deel nodig om de planeten mee te verankeren? Ik geloof nooit dat een klemming tussen de bracket genoeg wrijving opwekt.dmx schreef:Volgens de geruchten werkt Sram aan een versie zonder tabs. Dat zal ook mogen want de Nicolai/Bionicon B-Box komt er ook aan (wel heel traag, tegen winter 2010-2011)en die werkt zonder tabs.
Ik ben ook wel content met een gewone 22-32-bash combinatie maar 't is leuk om die tabs te hebben voor de toekomst.