sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
KoRn
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: wo 10 sep 2008 09:58
Rijdt met: de Choco aka Kraftstoff H2 Light, Niner JET9

Bericht door KoRn »

hebben hebben hebben!!!!!
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Zotte Marre schreef:
pocoloco schreef:
Dr.Gonzo schreef:
Kawa gifgroen, super !!! Dat ik daar niet eerder op gekomen ben... er moeten nog twee testframes afgelakt worden en ééntje komt ervan in gifgroen, bedankt voor de tip :-D !!
Best niet te veel goede ideeën meer geven, of Koen is er direct mee weg ! :lol:
Damned !!!

Ik hoop dat ik met die gifgroene dan teminste eens een etappe mag rijden gewoon voor het aangeven van het idee. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Alla, Gonzo dat jij aan het solliciteren bent om met de dikbander te rijden :wink:
Je moet wel weten dat zo een sandman pas echt tot zijn recht komt met een Rohloff in het Achterwiel :wink:

Streets
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Bericht door pocoloco »

Rohloff gaat niet, die assen zijn de standaard 135mm breed en ik heb de Sandmannekes ontworpen rond een achteras van 165mm - de ketting moet voorbij die band hé...

Die gifgroene zal een testbike worden, dus beschikbaar voor iedereen. Met voorrang aan Dr. Gonzo als het zijn maat is. De twee testkaders die nog gelakt moeten worden zijn een S en een M.
Gonzo, zit jouw maat daartussen :-D ?
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

pocoloco schreef:Rohloff gaat niet, die assen zijn de standaard 135mm breed en ik heb de Sandmannekes ontworpen rond een achteras van 165mm - de ketting moet voorbij die band hé...

Die gifgroene zal een testbike worden, dus beschikbaar voor iedereen. Met voorrang aan Dr. Gonzo als het zijn maat is. De twee testkaders die nog gelakt moeten worden zijn een S en een M.
Gonzo, zit jouw maat daartussen :-D ?
Yep, M(edium) ... :drunk:
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

Dr.Gonzo schreef:
saiko schreef:De grote Q factor is voor mij op dit moment de grootste hindernis
Vraag me af of je dat effectief merkt... :-k
ik heb door een ongeval veel last van mijn knieën.
Ik merk als na tochten van 100-150 km of ik met mijn XT,XTR of KCNC crank ben weggeweest. Kortere etappes weinig of toch minder last van.
Daarom dat ik graag eens enne wil testen voor ik echt enne koop.
Al is het niet dringend. Momenteel toch geen budget :(
dus hoe langer het duurt eer ik enne live zie hoe beter :lol:
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Streets schreef:Alla, Gonzo dat jij aan het solliciteren bent om met de dikbander te rijden :wink:
Je moet wel weten dat zo een sandman pas echt tot zijn recht komt met een Rohloff in het Achterwiel :wink:

Streets
Geen rohloff voor mij, hoewel je me op de TBNZ wel hebt kunnen overtuigen van de kwaliteiten.

Maar stel je voor met een Sandman op de Pyramidale... :drunk: :lol:
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Bericht door pocoloco »

Daarnet Elias aan de lijn gehad vlak na de aankomst van etappe 2. Hij had vandaag een "rustdag" genomen zei hij, ik ben benieuwd wat hij verstaat onder rustdag :-D.

Ondertussen alles pico bello met hemzelf en de Sandman. Er zat in de etappe van vandaag blijkbaar een lange klim op gravel en daar had de bike zelfs hem zeer aangenaam verrast met zijn klimkwaliteiten op eenvoudig terrein. Het groepje mederacers waar hij bij was waren ook verrast, maar dan onaangenaam...

Eén van de racers probeert Elias ondertussen ervan te overtuigen om hem de Sandman na afloop te verkopen, om alle invoer poespas uit te sparen :-D :-D.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

pocoloco schreef:waren ook verrast, maar dan onaangenaam...
Schitterend [-o< [-o<

Streets
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

pocoloco schreef:Eén van de racers probeert Elias ondertussen ervan te overtuigen om hem de Sandman na afloop te verkopen, om alle invoer poespas uit te sparen :-D :-D.
das ook een manier om fietsen te verkopen, dan heb je geen winkel meer nodig en spaar je een one way ticket uit.
En wat nog belangijker is, je bant dan al actief in 2 continenten.
of had je hem ook al in de afrikaanse woestijn getest?

idee: met mario kan je hem vershippen naar thailand :wink:
en ik ken de consul daar nu vrij goed #-o

Streets
Plaats reactie