Ridley

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Chucky
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: za 19 jul 2003 01:40
Rijdt met: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Bericht door Chucky »

Waarom dat Mondeoracing brikley schrijft versta ik ook niet,ik denk dat m eigenljik BREAKLEY bedoelt :lol: :lol:
Naar het schijnt zou Ridley deze bijnaam gekregen hebben omdat Johan Vansummeren al enkele carbon raceframes heeft kapot getrapt.
Correct me if I'm wrong :oops:
Enfin,zo'n sterke mannen en carbon frames.... het kan gebeuren zeker maar het zou eigenlijk niet mogen.
Mijn racefiets is ook een Ridley en voor hetgeen dat ik m gebruik doet hij gewoon zijn werk =D>
Over de Ridley MTB's kan ik mij helaas niet uitspreken.
@mondeoracing tot slot......De Peltercrossers en Team 2mega-Saeco rules =D> =D> =D>
N I C K
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 17:58
Rijdt met: BMC TE02

Bericht door N I C K »

Die bijnaam hebben ze vooral te danken aan hun zwakke carbon (race)frames, die makkelijk breken.
Ik heb een tiger mtb, hij is niet van de stijfste (mijn speci voelde stijver aan) maar hij voldoet prima.
Gebruikersavatar
Mondeoracing
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: di 28 jun 2005 23:31
Rijdt met: Scott scale 610
Contacteer:

Bericht door Mondeoracing »

Wat een reacties :-D

Ridley staat wel degelijk in de fietsmiddens (Racefietsen) bekend voor zijn kaderbreuken en niet echt stijve frames. Ook voor de MTB's zouden de frames niet erg stijf zijn, heb er zelf nog nooit mee gereden en zal dit ook niet gaan doen. Maar ik zou meer gaan voor een MTB-merk dat zijn strepen al heeft verdiend Merida in dit geval dus.(Gunn Rita Dahle is er wereldkampioen mee geworden)

Dit is enkel mijn mening eh mannen, deze werd toch gevraagd dacht ik.

@Chucky Peltercrossers & Team 2MEGA - Saeco rule Together [-o< [-o<
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

koop dan die merida, dan hebt ge nog geld over voor em te upgraden.
Xaus
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 14 jan 2006 18:47
Rijdt met: ne rode

RIDLEY

Bericht door Xaus »

Heb me enkele weken geleden een ridley scorpion aangeschaft en ben super content moet ik zeggen !!
Xaus
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 14 jan 2006 18:47
Rijdt met: ne rode

RIDLEY SCORPION

Bericht door Xaus »

IDEM DITO !! Zéér tevreden over.
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Bericht door Nicoow201 »

Heb er zelf geen, maar ken wel iemand die zéééééér tevreden is.
Gebruikersavatar
picolo
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:20
Rijdt met: ridley scorpion 2006

Bericht door picolo »

Gisteren een stukske op tv gezien over ben berden. Hij en zijn vrouw reden elk op een ridley en volgens mij was het een scorpion. :lol: Als ze beiden zo'n fietske kunnen kopen zullen ze wel nie zo fel in de schulden zitten. Oftewel was het ne kadooke van z'n toekomstige werkgever als hij terug mag crossen??
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Bericht door Nicoow201 »

picolo schreef:Gisteren een stukske op tv gezien over ben berden. Hij en zijn vrouw reden elk op een ridley en volgens mij was het een scorpion. :lol: Als ze beiden zo'n fietske kunnen kopen zullen ze wel nie zo fel in de schulden zitten. Oftewel was het ne kadooke van z'n toekomstige werkgever als hij terug mag crossen??
'k heb da ook gezien :-D
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

heb een vriend waarvan zen scandium ridley is kromgetrokken van op de auto te staan... moet nooit geen ridley meer hebben...
Plaats reactie