Mooi ... Mooier ... Moots???

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

A d r i schreef::roll: tja, je kan niet alles hebben hee. :oops:

ik vind dat ze er veel te veel keren Moots opgezet hebben.. misschien gaan die stickers er nog wel af...later :wink:
Inderdaad, zonder stickers allicht nog beter.

Adri, prachtig fietske, maar ik verschiet ervan dat je voor XTR cranks gekozen hebt. Er zijn toch mooier en beter, denk ik.... Ik denk aan RaceFace, FSA,...
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Naais baaik, Adri! Klasse!! =D>
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

kamikaze schreef:
Adri, prachtig fietske, maar ik verschiet ervan dat je voor XTR cranks gekozen hebt. Er zijn toch mooier en beter, denk ik.... Ik denk aan RaceFace, FSA,...
thx :wink:
Die XTR's had ik nog liggen van m'n cannondale , en beter dan die, ik weet het niet hoor. Race Face is allicht wat stijver maar dat is marginaal..mooier, dat misschien wel, alhoewel " beauty is in the eye of the beholder"

idem waar het de fiets zelf betreft, titanium is niet zo flashy, maar dan pikken ze een ander zijne fiets en laten ze diene vieze grijze staan, hee :-$ :D
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

Alleen al voor die lasnaden zou ik al bezwijken...amaai :drunk: dat is echt wel top hoor!!! Mijn complimenten.

Enne, bescheidenheid siert wel vind ik... het hoeft er idd allemaal niet zo schreeuwerig en spectaculair uit te zien.

Veel plezier ermee, maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet toe te wensen , dat zal sowieso wel.... :wink:

Mario
Gebruikersavatar
Captain Haddock
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:19
Rijdt met: Thompson Zeus - xt/lx - Judy XC - Xmax - HS33

Bericht door Captain Haddock »

Klein vraagje Adri, ik dacht dat een softtail frame inhield dat er een flexzone voorzien werd in de achterbrug, op jouw kader zie ik niks, hoe komt dat?
Gebruikersavatar
ché
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: za 08 mei 2004 22:07

Bericht door ché »

Zeg wel dat het een mooie bak is , ook origineel van die goude kettingbladen! 8)

gr
ché
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Captain Haddock schreef:Klein vraagje Adri, ik dacht dat een softtail frame inhield dat er een flexzone voorzien werd in de achterbrug, op jouw kader zie ik niks, hoe komt dat?
Wel, doordat het frame in titaan is, en de achterbrug zelf is zo ontworpen dat het materiaal een beetje flext. Het is ook maar 2.5 cm en titaan kent geen metaalmoeheid.
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

gewicht

Bericht door Ren&Stimpy »

wat is nu het totaalgewicht van die bike. Zit je onder de 10Kg??
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

neen, 10.9 kg.. niet mis dacht ik voor een softtail. Gaat nog een 300g af met een ander zadel en notubes maar dat is nog niet voor direct
Gast

Bericht door Gast »

Inderdaad een zeer mooi gewicht. Ook de lasnaden zijn echt zeer moots afgewerkt.
Wanneer is de eerste proefrit?
Plaats reactie