18' of 19'

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

stievie schreef:@ Justin : die 18' zal wel goed zijn, ik ben 1m72 en heb een 18' reaction en dat gaat heel goed!!!


groeten,

Stievie :lol:
Trouwens vergeten te vragen : content van Cube ?
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Tot nu toe tevreden van Cube : na 173 km bleek er reeds veel speling op de headset te zitten :( . Dit werd verleden week door m'n dealer in garantie vervangen : dinsdagnamiddag binnen - donderdagavond terug. :P Wat bleek : slechte lagers in de ritchey pro headset.
Voor de rest : superfietske :wink:


groeten
Stievie :lol:
Gebruikersavatar
_eli_
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: do 09 okt 2003 19:57
Rijdt met: your dreambike

Bericht door _eli_ »

Ik vindt dat de framegrootte die ze voorstelllen op www.mountainbike.be nogal groot zijn. mss al een verouderd tabelletje? of meer afgekeken naar de racefiets. Allezins is dat niet het ideaale referentiepunt
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

stievie schreef:Tot nu toe tevreden van Cube : na 173 km bleek er reeds veel speling op de headset te zitten :( . Dit werd verleden week door m'n dealer in garantie vervangen : dinsdagnamiddag binnen - donderdagavond terug. :P Wat bleek : slechte lagers in de ritchey pro headset.
Voor de rest : superfietske :wink:


groeten
Stievie :lol:
Ik ga dadelijk naar Bonn vertrekken.
Het is natuurlijk altijd een risico als je dan iets aan je fiets krijgt... maar ja, de LTD4 2003 kost daar 999 Euro ; dat is nog beterkoop dan momenteel de LTD3 2004 in België. De LTD4 2004 kost zelfs 1350 Eruo in België.
Ik zal het risico maar nemen zeker.
Plaats reactie