Verdeler Canyon?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marbbram
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 02:27
Rijdt met: Scalpi

Verdeler Canyon?

Bericht door marbbram »

IS er in (Oost-)Vlaanderen een verdeler van Canyon of verkopen die alleen on line?
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

Enkel online...
Gebruikersavatar
marbbram
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 02:27
Rijdt met: Scalpi

Bericht door marbbram »

jammer
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Vraag gewoon aan je lbs of hij die fiets wil onderhouden? Enige nadeel is dat je voor de garantie 'm moet opsturen ofwel rij je naar Heerlen. Da's zo'n 200 km van bij jou. Maar zoiets hoef je ook niet iedere week te doen, he. :wink: Voorlopig hoor ik enkel goede reacties over Canyon. De mijne komt volgende week aan.
Gebruikersavatar
marbbram
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 02:27
Rijdt met: Scalpi

Bericht door marbbram »

En? Welke heb je gekocht? Hoe lang moet je trouwensongeveer wachten als je een Canyon besteld. In prijs lijken ze me alvast niet te kloppen en 't zijn potverdikke heel chique bakken!
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

dit staat wel een beetje verkeerd denkik hé
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

marbbram schreef:En? Welke heb je gekocht? Hoe lang moet je trouwensongeveer wachten als je een Canyon besteld. In prijs lijken ze me alvast niet te kloppen en 't zijn potverdikke heel chique bakken!
Ne Nerve XC5. Besteld op 9 augustus en zou deze week gemonteerd worden. Ik verwacht 'm vogende week. Als je nog wil bestellen, wacht niet want veel hebben ze niet meer over van 2006. Vanaf de XC6 en hoger is al niet meer te krijgen. Van de andere modellen weet ik niks.
Meer info over Canyon vind je hier :
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 90&start=0 en hier http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 96&start=0
Plaats reactie