Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Bijna kind aan huis geweest :lol: Gelukkig al even niet meer daar moeten komen. Alles bolt zoals het moet [-o<
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

net bevestiging binnen... :bounce: =D> ..in week 44 wordt hij gemonteerd en klaargezet....mijne nieve canyon...*trots*
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

De 3? mensen die daar werken heb je natuurlijk snel gehad.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

de vallende mountainbiker schreef:net bevestiging binnen... :bounce: =D> ..in week 44 wordt hij gemonteerd en klaargezet....mijne nieve canyon...*trots*

woehoe..mijne canyon is al klaar...maandag betalen..en dat ze dan maar oppassen als ik erdoor kom gevlamd mee mijne nieuwe canyon... :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Ik kom al eens mijn de vlo bij mijn schoonouders in Wechel. Mss kunnen we eens afspreken :wink:
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

SusXT schreef:Ik kom al eens mijn de vlo bij mijn schoonouders in Wechel. Mss kunnen we eens afspreken :wink:
ja,op 2 voorwaarden....

1 ni te hard rijden... :evil:
2 ni jaloers zijn op mijne nieuwe canyon.. :-D :-D
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

1. Wat is niet te hard? 25 gemiddeld? Da's voor mij te hard. Rond de 20-21 is voor mij goed. Meestal ga ik naar Lichtaard, maar 't schijnt dat in Oud-Turnhout nu ook een route vertrekt.
2. 't Zal een mooi fietske zijn, maar de mijne wil ik voor geen geld kwijt. Ik dacht dat de jouwe geannodiseerd zwart is en da's niet mijn smaak.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

SusXT schreef:1. Wat is niet te hard? 25 gemiddeld? Da's voor mij te hard. Rond de 20-21 is voor mij goed. Meestal ga ik naar Lichtaard, maar 't schijnt dat in Oud-Turnhout nu ook een route vertrekt.
2. 't Zal een mooi fietske zijn, maar de mijne wil ik voor geen geld kwijt. Ik dacht dat de jouwe geannodiseerd zwart is en da's niet mijn smaak.
de kleur had ik niet echt te kiezen...het was deze zwarte of een witte..maar een witte mtb zegt me ni zoveel..

over het gemiddelde...bwaaa..we rijden zo snel we zelf willen zeker he...
derstraks was ik in zoersel gaan rijden en daar hadden we 27 gemiddeld...maar dat is geweldig uitzonderlijk...gewoonlijk draait het hier in de kempen zo rond de 24 gemiddeld...=> in 20/21 gemiddeld kan ik me daarentegen ook goed vinden =D> ...normaal gezien verwacht ik mijn fiets zo rond 5-6 november....daarna gaan we wel eens rijden...ik werk in ploegen dus desnoods gaan we in de week..
Plaats reactie