Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Heeft iemand gehoord wanneer de nieuwe site online komt. De duitstalige is al voldoende om zo de nieuwe modellen te kunnen bekijken. =P~
Gebruikersavatar
koen123
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: za 03 sep 2005 10:01
Rijdt met: Canyon Nerve RC 8.0

Bericht door koen123 »

ja, ik heb het een paar weken geleden gevraagd en normaal gezien komt die er half oktober.
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Ja watte datte ... ben ook vol ongeduld op de update van de website van Canyon aan't wachten :cry:

Ik ga me een nieuwe bike aanschaffen en zou wel eens de prijzen willen weten voor de Canyon Lux MR, die ziet er zo lekker uit =P~

I'm ready to spend some money :drunk:
fietsman
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 07 nov 2006 12:46
Rijdt met: Specialized stumpjumper s-works

Bericht door fietsman »

Heb vorige week een mailke gekregen van canyon benelux.
Volgens hem kwamen ze eind oktober op de site te staan!
Ben er ook vollebak naar aan't uitzien!!! Zou ne koersfiets willen om op de weg te trainen (rijdt iets lichter he), en tegen de prijzen van canyon kan geen enkel merk op!!! Zelfs niet als ge hem zelf in elkaar steekt!!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Gisteren gemaild met Canyon. 't Zou voor binnenkort zijn. Hij kon niet juist zeggen wanneer.
Dit zie ik nu net op de site : http://www.canyon.com/outlet/liste.html ... &special=1 Een herfstspecial. Op 't eerste zicht de modellen van vorig jaar maar de afmontage is niet hetzelfde. De XC AX (dat is iets nieuws in de aanduiding van de modelen) 7 heeft RockShox Monarch 2.1-demper. In de modellen van 2007 was het enkel de Fox RP23 die er op zat. Op de XC AX 6 zit een FOX RLC 100-140 vork en het frame is een Nerve XC AX 2008. Hij heeft een Easton stuur en een X0 der. Hij is wel 100 euro duurder dan de XC6 van 2007.
't Lijkt alsof ze de nieuwe modellen die al vast liggen nu bekend willen maken en dit doen omdat de consument anders nog te lang moet wachten vanwege de andere modellen waar men nog niet klaar mee is. 't Is maar een gedacht he.
KWA
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 23 feb 2007 13:51
Rijdt met: grandcanyon pro mavic slr sram xo shimano xtr

Bericht door KWA »

collega canyon bikers : de nieuwe produkten staan vanaf half november op de site. Gisteren met Marjan gebeld...gingen alvast een beurspakket opsturen met info over nieuwigheden.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

http://www.canyon.com/outlet/artikel.html?o=935

deze heb ik maandagavond besteld.... :bounce: :bounce: :bounce: ....
ik hoop dat em er snel is zodat ik ermee kan pronken...ik kon gewoon niet meer wachten tot de nieuwe serie uitkwam... :oops:
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

KWA schreef:collega canyon bikers : de nieuwe produkten staan vanaf half november op de site. Gisteren met Marjan gebeld...gingen alvast een beurspakket opsturen met info over nieuwigheden.
Marjan? Die is dan nieuw of bedoel je Gerian? Half november is erg laat. :cry:

@ vallende mtbiker: Zet 'm in de showroom als je 'm hebt. Goede keuze, je gaat er geen spijt van krijgen. =D>
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Dat is inderdaad wel vrij laat :evil: :cry:

Als iemand meer info heeft ... laat zo snel mogelijk weten hé
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

SusXT schreef:
KWA schreef:collega canyon bikers : de nieuwe produkten staan vanaf half november op de site. Gisteren met Marjan gebeld...gingen alvast een beurspakket opsturen met info over nieuwigheden.
Marjan? Die is dan nieuw of bedoel je Gerian? Half november is erg laat. :cry:

@ vallende mtbiker: Zet 'm in de showroom als je 'm hebt. Goede keuze, je gaat er geen spijt van krijgen. =D>
Hebt gij zoveel al gebeld misschien da je iedereen daar bij canyon kent... :lol: :lol:
Plaats reactie