TREK

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
The OM
Mountainbiker
Berichten: 901
Lid geworden op: di 13 jun 2006 13:49
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door The OM »

ik rijd met nen 4300.. beginnersbike natuurlijk.. nie erg snel enzo maar kheb er toch nooit problemen mee gehad. enkel die RST vork trekt op nix.

en dat is zeker geen unieke fiets.. ongeveer het meest verkochte model van trek denk ik. ik ken allesinds verschillende anderen die hem ook hebben
Spitfire
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 18:06
Rijdt met: trek 6500

Bericht door Spitfire »

Hallo allemaal,

Ik ben aan het rondkijken voor een occasie mtb. Momenteel heb ik een oude trek Ben er altijd tevreden over geweest, maar hij is nu toch aan vervanging toe.

Mijn oog was gevallen op een trek 6000 LX DEORE Shimano van 2003 (meer specificaties heb ik niet).
Deze ziet er nog als nieuw uit.

De vraagprijs is +/- 575 euro

Is dit een goede prijs gezien het toch een tweedehands fiets van 2003 is?

Alvast bedankt.

Groeten,

FM
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

Vind die prijs toch wat veel. Heb onlangs bij Hopmans een nieuwe trek 6500 zien staan voor ongeveer 700 €! Denk dat je nu al wel een einde reeks aan een mooie prijs zal kunnen kopen.
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Is er nog plaats in het clubje van Trek 4400's :P

Mijn vader heeft ongeveer 6 jaar gelede nen Trek 4400 gekocht "om wa aan zijn coniditie te doen". Ma zoals da hier wel meer is, een goei gedacht is veel waard ;) ma daar blijft et dan ook bij.

En nu dus ikke daar volop mee aant biken en kben daar vree content van. Toch zeker voor ne mtb van 6 jaar oud. Et enige waarvoor ik daarmee bij de velomaker moet zijn is groot onderhoud (alles is volledig late nazien), ander buitenbanden of om wa attributen bij te kope (binneband, bandenplakset ed.)

Volgende zomer of na de winter wel ne andere kope maar dan louter omdat deze stilaan toch wel begint te verslijten.

Grtz
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

fieldbiker schreef:
van_hoof schreef:ik rij sinds november met trek en kmoet inderdaad zeggen dak nog geen dezelfde trek ben tegengekomen en daar bennik blij om, ze mogen zeggen wa ze willen van trek mer ik vind da persoonlijk zalige fietsen 8)
Aha, toch een tevreden eigenaar van een 6700 :wink:

Field
Ik ben ook tevreden! Over de hardtails toch, want de Trek Fuel90 (fully) is toch niet wat het moet zijn, dus bij mijn keuze voor een fully ben ik overgestapt naar Canyon. Volgende week zou hij moeten aankomen.
The OM
Mountainbiker
Berichten: 901
Lid geworden op: di 13 jun 2006 13:49
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door The OM »

laat iets weten over die canyon als je wil.. (kwaliteit van de montage, lak, speling op onderdelen etc.)

want als je weldegelijk een goedgemonteerde fiets krijgt voor die prijs, zie ik weinig reden om nog een fiets niet via het net te kopen.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

The OM schreef:laat iets weten over die canyon als je wil.. (kwaliteit van de montage, lak, speling op onderdelen etc.)

want als je weldegelijk een goedgemonteerde fiets krijgt voor die prijs, zie ik weinig reden om nog een fiets niet via het net te kopen.
Ok! Ik post mijn reactie bij "welke bike geniet de voorkeur" onder het topic "Canyon". Binnen 2 weken zou er een reactie te lezen moeten zijn. :wink:
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Als je goedkoop een Trek zoekt, moet je hier eens een kijkje nemen: http://egle.mediamambo.de
Plaats reactie