TREK

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Airbornes zijn ook ni dik gezaaid hoor..
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

Aha, toch een tevreden eigenaar van een 6700

Field
jip ondertussen wel al wa verandert van uitzicht :lol: mer da hoort erbij zeker, zondag rijd em normaal zijn eerste wedstrijd :-D
konkel
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 21:32
Rijdt met: TREK 4400

Bericht door konkel »

Dank aan allen die me "steunen".

Ik ben tevreden over mijn fietske, en misschien zal er later wel eens nen nieuwen komen. Maar voorlopig ben ik kontent.

Je kan er zo ver in gaan als je wil. Ik gebruik de fiets enkel voor TT's. Ik doe niet mee aan wedstrijden of zo.
Voor hetgeen ik meedoe, os het een goeie fiets.

Straks krijg ik nog een unicum-prijs van de organisatoren, om met een fiets te rijden die niet veel voorkomt ... :-)
TBiRD
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 05 feb 2005 16:20
Rijdt met: 2017 Scott Scale 900

Bericht door TBiRD »

Ik ben ook wreed content van mn 8000, ook nog niet dezelde zien rijden.
Gebruikersavatar
Tommy G
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: do 23 mar 2006 10:40
Rijdt met: specialized epic comp carbon worldcup, specialized stumjumper, Trek 2.5 racefiets

Bericht door Tommy G »

Ik rij zelf ook met een trek 4400 en ben hier zeer content van. Enkel de vering (RST) was niet wat ze moest zijn, die heb ik ontertussen reeds moeten veranderen wegens volledig naar de voeten gereden. Steekt nu ne rockshox judy sl op en das al een wereld van verschil. ga binnekort ook mijn versnellingssysteem veranderen naar sram (x9 volledig) en dan is da fietske dik OK
Gebruikersavatar
Jens
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: do 13 mei 2004 05:14
Rijdt met: Specialized Rock Hopper Pro disc

Bericht door Jens »

Tommy G schreef:Ik rij zelf ook met een trek 4400
:lol: Daar gaat Konkel zijn unicum-prijs!!

Ik he zelf ook ne 4700 (die van Kawa geweest), en ik ben er vree content van! Alleen ging ik hem wa verbeteren en vernieuwen, maar door iets meer uit te geven, heb ik me nu ook een ander frame gekocht (Orbea), en kan mijn vriendin binnenkort met de 4700 rijden (met dan de huidige, oude onderdelen).
Gebruikersavatar
Daan18
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 19:42
Rijdt met: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Bericht door Daan18 »

Ikke rij me ne Trek 7000 en een rockshox quadra 4 (of 5) die zijn werk doet als hij er zin in heeft :-) samen met de eerste xt-v brakes (die rammelen dat het geen naam heeft!) en nen alivio 7-speed met van die grote shimano draaischakelaars er bovenop...
Uniek al zeg ik het zelf!! :bounce:

...en zoveel rijden er mij ni voorbij zenne... 8)
konkel
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 21:32
Rijdt met: TREK 4400

Bericht door konkel »

Grrr... !!! weeral geen prijs !

Ik zou zeggen ... enjoy the club ! ... The 4400'ers !
Hoeha !
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Trek 6700 Disk.... geen problemen, betrouwbare bike. Ik heb nog nooit op een ander merk gefietst , dus kan ik moeilijk vergelijken, maar waarom zou ik? Toen ik deze kocht (vorig model was de 6500 van 2004) raadde men mij wel aan om bij Trek te blijven vanwege de geometrie. Heeft iemand hier ervaring mee? Zit je op andere merken dat zo anders? :-?
wizie
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 21:50
Rijdt met: Trek,8000,...

Bericht door wizie »

trek geeft levenslang garantie op hun kaders , maar het verhaaltje is lang niet zo mooi als het blijkt te zijn. Trek heeft namelijk een 5 cm dikke catelogus ( met foto en al) met daarin breuken, barsten,... die buiten garantie vallen. Trek is één van de strengste geworden wat betreft garantie

Denk dus 2 keer na, heb zelf enorme tegenslag gehad ( rij met trek 8000)
Plaats reactie