TREK

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
konkel
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 21:32
Rijdt met: TREK 4400

TREK

Bericht door konkel »

Ik heb al enkele toertochtjes achter de rug en merk op dat er weinig bikers zijn die een TREK 4400 hebben. Allez, toch ene, ik.

Hoe komt dat ? Ik moet zeggen - misschien weet ik van niet beter - het is een degelijke fiets en hij brengt me overal waar ik heen wil.

Ik geraak toch zonder kleerscheuren en materiaalpech aan de aankomst.

Is de kwaliteit van de TREK-bikes niet voldoende? Zijn er negatieve ervaringen ?

Het enig waar ik ooit eens problemen mee gehad heb was de ketting. Er was een schakeltje dat wat moeilijk deed. Het het eens onder handen genomen en sindsdien durft ie niet meer tegenstribbelen.

Graag jullie reactie.
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

de meeste mensen met een trek gaan eentje kopen uit een hogere prijsklasse. Voor de rest is er inderdaad niks mis met TREK bikes.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Er zijn zoveel modellen van Trek he, en ook nog een pak andere merken...
Het is normaal dat je niet altijd dezelfde fietsen tegenkomt.

Ook is zo'n Trek 4400 een echte beginnersfiets wat niet wil zeggen dat het een slechte fiets is, integendeel.

Ikzelf ben ook begonnen met een opstapmodel van Trek, een 4700, en heb hier ook een jaar plezier van gehad en zonder kosten verschillende TT's mee gereden. Ben er ook mee de Ardennen in geweest.

Maar na een tijdje verlang je toch naar een iets of wat betere MTB en ga je op zoek naar iets anders. ikke toch

Ik zou me geen zorgen maken of je een slechte fiets hebt. Zolang je er plezier mee beleeft is het toch goed, al kom je er geen tweede tegen.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Ik zou het ni fijn vinde moest ik constant dezelfde fiets als de mijne tege kome

Sinds men upgrade van wielen moet ik nog altij den eerste krak dezelfde tegenkome
Gebruikersavatar
cavani
Mountainbiker
Berichten: 1275
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 15:57

Trek

Bericht door cavani »

Trek zie je inderdaad niet zo veel,Specialized daarentegen,daar kunt ge de straat mee plaveien.Is zeker niet slecht,maar over kuddegeest gesproken!
Komaan Spezialized-adepten,reageren hé!
Gebruikersavatar
authentic biker
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 11:11
Rijdt met: Minerva hurricane deore

Bericht door authentic biker »

Ik merk ook dat een een merk vaak streekgebonden is. Zo zie ik in mijn buurt bvb bijna nooit een speci, daar waar je er op een ander niet naast kunt kijken. :roll:
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

ik rij sinds november met trek en kmoet inderdaad zeggen dak nog geen dezelfde trek ben tegengekomen en daar bennik blij om, ze mogen zeggen wa ze willen van trek mer ik vind da persoonlijk zalige fietsen 8)
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

ik heb een trek 6500 in wevelgem en heb er al verschillende
ge zien IN WEVELGEM met de zelfde fiets! dat is omdat de capino
hem altijd aanprijst als 1 van de beste beginnersfietsen (efkes stoefen
met minnen velo :P )

greeeetz MARTINI....
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

Ik ben ook ooit begonnen met ne TREK, zelfs maar ne 810 dat was nog ne metalen!!!!

Maar dat zijn heel goei fietskes, dus niet aantrekken ... in tegendeel ... het is veel plesanter ne exclusieve fiets te hebben ...

Ik heb vandaag mijne nieuwe gekocht, nog niets aan veranderd, maar het is ne limited limited ... nie zo veel van gemaakt, dus de mijne is ook vrij exclusief ... er staat er wel nog ééne (grotere) bij de MEGA-BIKE in TURNHOUT (deze zaterdag opendeur!)

Ben benieuwd of ik die regelmatig ga tegenkomen!

Maar KONKEL, maakt u geen zorgen, ge hebt ne goeie fiets en het voordeel dat ge op ne TT zeker de juiste meeneemt!!!!!=D>

Ben.
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

van_hoof schreef:ik rij sinds november met trek en kmoet inderdaad zeggen dak nog geen dezelfde trek ben tegengekomen en daar bennik blij om, ze mogen zeggen wa ze willen van trek mer ik vind da persoonlijk zalige fietsen 8)
Aha, toch een tevreden eigenaar van een 6700 :wink:

Field
Plaats reactie