Specialized

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
pr023473
Mountainbiker
Berichten: 490
Lid geworden op: za 17 jan 2004 10:31
Rijdt met: specialized s-works carbon HT en epic carbon
Contacteer:

Bericht door pr023473 »

Hoi Cherub,

Toch even een kleine rechtzetting.
De s-works HT fietsen zijn pas vanaf 2006 uitgerust met een Fox F90.
De modellen tot 2005 met een 80mm vork.
Kijk maar :
http://www.specialized.com/bc/SBCBkMode ... b=techspec
dokske
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 29 aug 2005 17:55
Rijdt met: stumpjumer fsr comp

Bericht door dokske »

hey gert heb net een specialized stumpjumper fsr gekocht mss heb je er niet vel aan maar vroeg aan mijn verkoper deze te leveren zonder zadel en zonder pedalen daar ik deze van mijn vorige fiets ging nemen hij maakte er geen probleem van en heeft de verkoopswaarde van de pedalen en zadel die op de nieuwe fiets stonden gewoon van de prijs afgedaan
spikey
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 23 sep 2005 13:13
Rijdt met: specialized

va hardrock comp naar s-works

Bericht door spikey »

zou graag een s-works willen kopen, zit met een 4-jaar oude hardrock comp (nieuw gekocht en met deore achteraan), zou ik er nog iets voor krijgen (denk zo een 650 euro betaald te hebben). Zou deze s-works een duidelijk (en welk dan vooral) verschil geven?
mvg
spikey
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 23 sep 2005 13:13
Rijdt met: specialized

va hardrock comp naar s-works

Bericht door spikey »

zou graag een s-works willen kopen, zit met een 4-jaar oude hardrock comp (nieuw gekocht en met deore achteraan), zou ik er nog iets voor krijgen (denk zo een 650 euro betaald te hebben). Zou deze s-works een duidelijk (en welk dan vooral) verschil geven?
mvg
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Re: va hardrock comp naar s-works

Bericht door d@Mit »

spikey schreef:Zou deze s-works een duidelijk (en welk dan vooral) verschil geven?
mvg
Dit is nogal een rare vraag, vind ik. Waarom rijden mensen met een fiets van enkele duizenden euro's als een goedkoper model even goed rijdt? Uiteraard maakt diegene die ermee rijdt het verschil, je kan een ongeoefende fietser geen wedstrijd laten winnen door hem met een dure fiets te laten rijden.
Het grootste verschil tussen je huidige fiets en een S-Works, lijkt me
1) kwaliteit / duurzaamheid van componenten
2) gewicht van de gebruikte materialen

Aan u de keuze of de hogere aankoopprijs van de fiets gerechtvaardigd is.

ps; Veel centen ga je voor je oude fiets niet krijgen, maak er een mudbike van dan moet je al niet onmiddellijk met je nieuwe fiets door de moosj.
Plaats reactie