Intersens

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Tovaco
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 22 aug 2005 21:47
Rijdt met: Cube LTD 4 '05

Bericht door Tovaco »

Schitterend! Fantastisch bedankt! =D> =D> =D>

Stap volgend weekend eens naar Heverlee (Geert Niclaes schijnt zeer goeie LBS te zijn?) en ga eens wat uitleg en prijzen vragen. Zal Cube LTD worden, welk type zal beetje van de korting afhangen denk ik. :drunk: :drunk: :drunk:
Als ik het goed begrijp, ben je geen voorstander van schijfremmen.
Ik lees hier op het forum nogal vaak dat die dingen schuren, dat verwijderen en monteren voorwiel (wat nodig is om hem in mijn autootje te krijgen) soms problemen oplevert etc. Vandaar mijn twijfels.
Je kan eens gaan zien voor de Cube LTD 4, en vragen hoeveel korting je krijgt.
Rond deze periode (mss nog een beetje wachten) komen de modellen van 2006 in de omloop (bestelbaar). Dan komen er serieuze kortingen op de andere.
Als je er 20% korting op krijgt, betaal je deze maar € 1044.
Wat ook bespreekbaar is, is de Cube LTD CC (een beperkte oplage van de LimiTeD-reeks).
Deze beaty is te verkrijgen voor een nieuwprijs van € 1250, wat echt een KOOPJE is !!!
Als je hier dan nog korting kunt op krijgen...
Is een korting van 20% realistisch om te vragen? Kan ik ergens meer specificaties van de LTD CC vinden? Bij welke LBS staat die voor 1.250€ Skull?

Greetz!
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Tovaco schreef:Is een korting van 20% realistisch om te vragen? Kan ik ergens meer specificaties van de LTD CC vinden? Bij welke LBS staat die voor 1.250€ Skull?
Cube LTD CC:
>Frame: 7005 Aluminium CNC double butted
>Framekleur: anthraciet poedercoat met glitter finish
>Voorvork: Rock Shox Duke SL MotionControl & PopLock
>Balhoofd: Ritchey Logic geïntegreerd
>Stuur: Ritchey
>Stuurpen: Ritchey
>Grips: Profile
>Zadelpen: Ritchey
>Zadel: Selle Italia X0
>Crankset: Shimano XT
>Bottom bracket: Shimano XT
>Derailleur achter: Shimano XT
>Derailleur voor: Shimano LX
>Remmen: Hayes HFX-9 XC hydraulische schijfremmen
>Remhendels: Hayes HFX-9 XC
>Shifters: Shimano Deore
>Cassette: Shimano Deore HG 50
>Ketting: Shimano HG 53
>Velgen: Rigida Taurus
>Spaken: DT Swiss 2.0
>Naven: Shimano XT
>Banden: Schwalbe Racing Ralph
>Pedalen: Platforms.

Je zit dan wel weer met de schijfremmen, maar je kan eens vragen achter Magura HS 33'ers...

Voor de Cube LTD CC betaal je overal in België € 1250,00 dat is zijn officiële prijs.
En dan nog vragen achter korting op de modellen van 2005 :wink: .
En doe ook eens testrit met LTD 4 en LTD CC (zo moet je je keuze maken, niet afgaan op uitzicht !)
In de Bike Shop in Diest hebben ze nog 2 Cube LTD CC's in Stock staan.

Grtz...
S.
Tovaco
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 22 aug 2005 21:47
Rijdt met: Cube LTD 4 '05

Bericht door Tovaco »

Fantastisch: voor alle vragen ivm Cube, één adres: Skull! :lol:

Ik zal mijn licht eens gaan opsteken in Diest ook. Die CC ziet er zeer goed uit, en die Hayes schijfremmen worden toch wel positief besproken op het forum precies.
mariska vd pijnacker
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 okt 2004 07:10

Bericht door mariska vd pijnacker »

soms krijg ik hier den indruk dat er hier cube-verkopers zitten.

Ik zou inderdaad ook wel eens wat reacties over intersens (en niet cube) willen horen. Hier in de buurt (noorderkempen) zitten immers een paar verkopers.
zelf hebik al eens met een "target" gereden (dit is een soort 'zustermerk' van intersens) maar die reed niet al te best naar mijn gevoel. benieuwd of intersens hetzelfde gevoel geeft.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

mariska vd pijnacker schreef:Ik zou inderdaad ook wel eens wat reacties over intersens (en niet cube) willen horen. Hier in de buurt (noorderkempen) zitten immers een paar verkopers.
zelf hebik al eens met een "target" gereden (dit is een soort 'zustermerk' van intersens) maar die reed niet al te best naar mijn gevoel. benieuwd of intersens hetzelfde gevoel geeft.
Stuur christophe a (starter topic Houffamarathon) eens een pm, die gaat er u ongewtijfeld meer kunnen over vertellen. In de O2 van mei geloof ik stond er ook een testverslag in
Tovaco
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 22 aug 2005 21:47
Rijdt met: Cube LTD 4 '05

Bericht door Tovaco »

Mariska,

Als je meer info te pakken krijgt over Intersens via PB, bezorg je die dan aub ook aan mij? Bedankt!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Op het forum van onze noorderburen werd al wat afgelult over Intersens, wat ook een Nederlands merk is dacht ik.

http://forum.mountainbike.nl/ en gebruik hier de zoekfunctie maar eens :wink:
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

mariska vd pijnacker schreef:soms krijg ik hier den indruk dat er hier cube-verkopers zitten.
Ik niet hoor, verkoper van 16 jaar :lol: !!!
(Als ik een verkoper van Cube was, zou ik wel niet met een Specialized rondrijden #-o )
Ik heb gewoon een beginnende biker wat geholpen, als dat al niet meer mag... :roll:

Grtz...
S.
mariska vd pijnacker
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 okt 2004 07:10

Bericht door mariska vd pijnacker »

geen probleem skull, maar het lijkt wel of er in elke topic over cube moet worden geluld.

En dit terwijl er over intersens met geen woord wordt gerept, ook al zijn het wss krek dezelfde fietsen (kader uit zelfde taiwanese fabriek waar hier wat onderdelen worden opgegooid en beide aan 'discount'-prijzen verkocht).
Alleen heeft cube een beter imago weten te ontwikkelen.
Colt
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 03 jul 2005 19:20

Bericht door Colt »

Wat geert Niclaes betreft, daar ga je met je vraag voor 20% korting bot vangen vrees ik. Hij is niet van plan om promotie te doen op de modellen 2005. Hij krijgt ze zo ook verkocht zegt hij. Wie deze fietsen nog gaat kopen aan de volle pot als de nieuwe modellen er zijn weet ik ook niet, maar soit. Verder kunt ge ook eens gaan zien bij 'fietsen mertens' in overijse op de oude baan. Hij verkoopt ook Cube, of anders in Diest. Ik rij binnenkort met een paar maten naar Dtsl om ons daar collectief een aantal cubes te kopen met (hopelijk) een fixe korting tot gevolg! Ik denk alleszins dat die cubes goeie fietskes zijn!

Greetz, Colt
Plaats reactie