boegt van de makro

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
daf de giraf
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 jul 2005 17:43
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door daf de giraf »

Daarstraks de MTB route in Essen gedaan met de 6500. Vorig jaar had ik die al is gedaan met versleten makro boegt. De heuvelkes die ik toen niet ben opgeraakt lukken met de Trek 6/5 moeiteloos, zelfs zonder uit het zadel te komen. Bijna plakte ik tegen nen boom door wat overmoedig den bocht in te sturen na een helling. Ze hadden al een kussen rond dien boom gehangen dus ik veronderstel dat er daar al wel een paar zijn tegengeknalt :lol:

Volgende op de lijst is de route in de Kalmthoutse heide van O2bikers, maar ik heb die kaart niet, enkel een blad met pijltjes en bolletjes waar ik niet aan uit kan. Dus als iemand de ingescande versie heeft, laat iets weten.

picture : http://www.dirkstevens.nl/afbeeldingen/bike1.jpg (niet die van mij, maar de mijne ziet er exact hetzelfde uit)
Ja ik weet het, nee er was geen ander kleur meer verkrijgbaar. Maar als dat ding onder de modder hangt ziet ge de kleur toch niet meer ;)
daf de giraf
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 jul 2005 17:43
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door daf de giraf »

Mountainbike Excalibur 26"

Stalen D-frame 26" - aluminium velgen - V-Brake-remmen - 21 versnellingen Shimano TY 18

Afbeelding

nieve MTB in de makrobladjes ... 130 euro, full suspention :drunk:
kopen die handel :wink:
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

zijn die buizen aaneengelast of mee pritt aaneengeplakt?
Gebruikersavatar
Chase
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:44
Rijdt met: ene me vitesse en 2 zonder

Bericht door Chase »

Van Cot schreef:zijn die buizen aaneengelast of mee pritt aaneengeplakt?
geen van bijde? :lol:
da moette nog zelf doen :wink:
grtz
Gebruikersavatar
chris
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 21:26
Rijdt met: C'dale Scalpel - Airborne TiTa
Contacteer:

Bericht door chris »

daf de giraf schreef:Specialized Hardrock XC Comp

Is dit doenbaar ... of steekt er in deze fiets ook zeer gebrekkig materiaal ? Ik ken er helemaal niks van maar ik veronderstel dat dit toch al beter is als die van de makro. De prijs ligt onder de 500 euro. Goed genoeg voor een beginneling of beter sparen voor een MTB in een prijsklasse hoger ?

Het is de bedoeling om er wat mee rond te toeren op de MTB routes in België en Nederland.
kijk eens uit naar mtb's van: cube, thomson, minerva, merida, granville ... zij hebben mooie / goede opstapmodellen voor democratische prijzen... =D>
daf de giraf
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 jul 2005 17:43
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door daf de giraf »

chris schreef:kijk eens uit naar mtb's van: cube, thomson, minerva, merida, granville ... zij hebben mooie / goede opstapmodellen voor democratische prijzen... =D>
als ge dit topic iets verder doorleest kunt ge zien dat ik nen trek 6500 heb gekocht, ook aan zeer democratische prijs :-)
Plaats reactie