Winkels met voorraad

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
kvd
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 06 nov 2020 18:01

Winkels met voorraad

Bericht door kvd »

Ben op zoek naar een nieuwe MTB hard tail. Ben 1m80 groot met binnenbeenlengte 85cm. Bij de meeste merken kom ik dan uit op size L. Maat die zowat iedereen heeft. Had begin november een Cube gereserveerd maar leverdatum is nu al twee keer verzet. Deze keer naar juli. Het wachten stilaan beu.
Daarom dat ik open sta voor andere merken maar zijn er winkels met nog stock of merken die snel leverbaar zijn? Prijsklasse 1000-1200 euro
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Winkels met voorraad

Bericht door RigolleM »

Niet onmiddellijk een antwoord op uw vraag!

Ik meet ook 1m80 en binnenbeenlengte van 85,8 cm en ik rij al bijna 15 jaar op mediums.
Best laten opmeten (niet bij fietsmaker) bij twijfel!
Ik ben al 2x opgemeten, door erkende fietsopmeters, en beiden opmetingen kwamen ook op 'Medium' uit.
Als ik mijn lengte en beenlengte opgeef op de Canyon website voor een Exeed CFR krijg ik ook het advies voor een 'Medium'.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Winkels met voorraad

Bericht door Mister No Chaïn »

Van welke regio ben je? Ik volg enkele winkels uit de buurt op Instagram en ik heb daar de laatste maanden toch nog geregeld een mtb zien passeren die gewoon te koop was :-). Scott Scale 965 of 980 bijvoorbeeld.
kvd
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 06 nov 2020 18:01

Re: Winkels met voorraad

Bericht door kvd »

Dat zou schitterend zijn. Ik ben uit het Antwerpse maar dagelijks op de baan voor 't werk. Een fietswinkel uit de buurt hoeft dus niet. Ik kan altijd ergens binnen springen na 't werk. Al is het de andere kant van Belgie :-)

Mijn honger naar de bike begint te groot te worden :-)
Plaats reactie