xtme bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

xtme bikes

Bericht door cloclo »

Ik heb me begin dit jaar een XTME 3340 deore aangeschaft.Ik ben er zeer tevreden over.Nu had ik willen vragen:wie rijd er nog met een xtme bike,en zijn jullie er tevreden over?Kan er me ook iemand wa meer vertellen over het merk?Op internet heb ik nog niets gevonden,mijn fietsenboer wist ook bitter weinig te vertellen.Het enige dat hij wist is dat bonaventure Hooglede ze invoert uit Amerika.Iemand meer info?
Gebruikersavatar
marge
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: do 13 jan 2005 13:33
Rijdt met: Summerbike: Orbea Oiz Carbon 3 / Mudbike Flanders

Bericht door marge »

Regelmatig kom je een biker tegen met zo'n bike. Vooral in W VL. dat komt omdat de fabricant Bonavantura is uit Hooglede, zoals je reeds vermelde. XTME is gewoon een merknaam van Bonavantura. Zo hebben ze ook venturelli (stadsfietsen) en Scato (koersfietsen). XTME (extreme ?)klink gewoon beter dan 'bonaventura' . Net zoals 'granville' beter klinkt dan 'Ludo'. :wink:
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

blijkbaar weet niemand veel te vertellen over de XTME bikes.Een mail naar Bonaventure met de vraag naar wa meer info bleef zelfs onbeantwoord. :( Weet er niemand wa meer?
Plaats reactie