Santa Cruz Highball 3.0 CC

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Nielsnh
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 18:44
Rijdt met: Radon Jealous 2017

Lee Cougan Rampage 428

Bericht door Nielsnh »

Om hierop even verder te breien. In mijn verdere zoektocht ben ik op volgende fiets gestoten: de Lee Cougan Rampage 428.

Link naar de pagina met meer info: https://www.leecougan.com/landing/rampa ... lkzL9MZEx4

Heeft er iemand überhaupt al over dit merk gehoord? En mocht dit het geval zijn, de moeite of niet?


Groeten,

Niels
taylos
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 28 aug 2020 21:46

Re: Santa Cruz Highball 3.0 CC

Bericht door taylos »

Hoe kwam het barstje in uw Jealous frame ? Is er een reden dat je niet meer voor radon kiest?
Nielsnh
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 18:44
Rijdt met: Radon Jealous 2017

Re: Santa Cruz Highball 3.0 CC

Bericht door Nielsnh »

Met de onderbuis tegen een grote steen gebotst. Ik ben niet helemaal zeker of de barst door en door is. Voorlopig rijd ik er nog mee rond. Maar ik heb de keuze:
- Laten herstellen, maar dat gaat mij meer dan 700 euro kosten, lakken inbegrepen en dan ben ik de fiets waarschijnlijk meer dan een maand kwijt
- Nieuw frame kopen, het is tenslotte al 4 jaar oud

Ik ben niet ontevreden van Radon, maar hun nieuwe frame is nog altijd hetzelfde als hetgeen ik heb gekocht, met uitzondering van de remleiding die nu binnendoor gaat. Ik heb ook geen keuze in kleur wanneer ik frame only aankoop. In frame only is er enkel keuze zwart/blauw. De andere kleuren die er volgens mij beter uitzien, zijn enkel te kiezen bij volledige fiets.

Voor de rest wel 4 jaar plezier van gehad!
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Santa Cruz Highball 3.0 CC

Bericht door Jumping Jack »

Dat je bij frame only de kleur niet kan kiezen is toch wel bizar.
Nielsnh
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 18:44
Rijdt met: Radon Jealous 2017

Re: Santa Cruz Highball 3.0 CC

Bericht door Nielsnh »

Inderdaad. Mails gestuurd naar Radon en Bike-Discount (die verdelen de frames), maar ze willen niet op mijn vraag ingaan. Spijtig, want ik zag het groene frame wel zitten.
Plaats reactie