Forumoverzicht Productinfo Welke bike geniet de voorkeur? Waar zitten de Epic rijders?

Waar zitten de Epic rijders?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 25 aug 2019 21:07
madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Laat maar weten wanneer ge ene trakteert :-D

Bericht ma 26 aug 2019 12:51
Flip FSR Mountainbiker

madskatingcow schreef:
Laat maar weten wanneer ge ene trakteert :-D

(o) Als ik u op een TT zie hebt ge't vlaggen :wink:

Bericht wo 16 okt 2019 19:13
sam2300 Mountainbiker

Mijn bike: Granville evo

Ondertussen volgende demper erdoor na welgeteld 200(!!!)km. Is uiteraard wel weer garantie, maar zo is het niet plezant meer.

Probleem is dat je hier niks aan kunt doen, behalve die rommel buiten smijten. En dat voor een fiets van meer dan 5000€. Ongezien.

Bericht zo 03 nov 2019 20:38
flip Mountainbiker

Mijn bike: Orbea OIZ M10TR 2019
Flip FSR schreef:
Ben ondertussen overal gaan kijken/voelen/meten. Zelfs de delaers zeggen dat het brain systeem nog steeds niet op punt staat / duurzaam is.
Scott Spark RC it will be :wink:

Tja en ook bij die bike zullen er mensen zijn die issues hebben. Probleem is dat je vaak alleen maar de negatieve dingen hoort.
Er worden jaarlijks 1000en Epics verkocht, de overige 95 % hoor je natuurlijk niet.

Soms weet ik ook niet meer wat nog goed is.

Heb zelf een OIZ gekocht na jaren met Speci gereden te hebben, wou geen Epic owv de commentaren die ik las ivm de Brain. Oiz nu ook een dikke crack in frame aan het krijgen, moet nog uitgewezen worden of het een gewone paint crack of scheur in het frame is. Maar ik weiger te geloven dat daarom alle OIZ frames slecht zijn.

Vorige

Keer terug naar Welke bike geniet de voorkeur?