carbon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

http://www.veltec.nl/DesktopModules/Por ... 72&mid=348


Deze bike lijkt me precies wat je zoekt, als ik zo lees wat je bike bedoelingen zijn. Het is de ideale mix tss een HT en Fully en op dit moment ook nog in promotie. Prijs ligt op zo'n 1300€ :wink:
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Als dat met een Reba Team 100 mm poplock is en een XT 2005 met geïntegreerde as en hij mag de originele onderdelen houden zou ik niet twijfelen. Dan is dat een zeer goede prijs (maar wel ruim boven budget).
Als de originele vork en crank moeten ingeleverd worden is het nog een aanvaardbare prijs.
Maar waarom een Team kiezen? Een race is goedkoper en identiek hetzelfde in gebruik.
niek
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 23:34

Bericht door niek »

mss een optie
Afbeelding
wel in duitsland, maar kwa componenten steekt die ver boven de andere uit.
rs reba team u-turn, louise schijfremmen voor de rest volledig xt
1999 euro
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Ivo schreef:
Als de originele vork en crank moeten ingeleverd worden is het nog een aanvaardbare prijs.
Maar waarom een Team kiezen? Een race is goedkoper en identiek hetzelfde in gebruik.
Die originele stukken moeten dan inderdaad wel ingeleverd worden.
En is er dan geen verschil tussen die Reba Team en die Reba Race (buiten de prijs :wink: ) of is het zo dat voor "normaal" gebruik die race volstaat ?
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Voor 'normaal' gebruik volstaat zelfs de SL hoor. Het enig verschil tussen de Race en de Team is dat de Team een hol kroonstuk heeft. Voor de rest is de vork inzake werking en opbouw identiek.
Maar die NRS van S-Tec is wel het beste wat je voor dat geld kan krijgen denk ik. En het belangrijkste, binnen het vooropgestelde budget. Daar kan je al eens voor naar ginder rijden.
niek
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 23:34

Bericht door niek »

en ze versturen zelf, voor moest je al zeker zijn van de maat.
Plaats reactie