Forumoverzicht Productinfo Welke bike geniet de voorkeur? welke bike heeft de voorkeur

welke bike heeft de voorkeur

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 23 okt 2016 20:31
swelke Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: vip nuts 2 EN vips nuts sl
stel na een afwezigheid van zo om en bij de 7jaar mezelf terug eens te wagen aan een marathon!
met mijn 26 er zal ik waarschijnlijk een mal figuur slaan denk ik dan zo, dus uitkijken naar een nieuwe bolide lijkt de enige uitweg. in het grote bos van mtb fullys is er in tijdspanne al heel wat veranderd :-k maar kon ik toch op 2 fietsen uitkomen namelijk scott spark, canondale scalpel of rocky mountain element naar mijn inziens meer dan behoorlijke fietskes maar welke zou je dan nemen en als je eenmaal de keuze hebt gemaakt neem je dan een 29 er of 27,5 er ](*,)

graag hoor ik jullie bevindingen

Bericht ma 24 okt 2016 14:24
geertg Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark; Cube Reaction
Je hebt van beide wielmaten voorstanders. Ik zou zeggen : rij eens met beide en beslis dan bij welke je u het beste voelt rekening houdende met comfort, snelheid, techniciteit, wendbaarheid, ...

Bericht wo 26 okt 2016 13:14
aresius Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Turner Flux v3 & Ragley BigWig
Wil je die marathon gewoon leuk uitrijden of eindigen in de top 5?
Kort door de bocht zijn 29ers meer race gericht dan de 27,5 mountainbikes.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen....

Bij de merken die je opnoemt zal je zeker iets vinden dat aan je verwachtingen voldoet.

Keer terug naar Welke bike geniet de voorkeur?