GT Zaskar 9R Elite

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
Pieterv
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: do 20 mar 2008 19:38
Rijdt met: Olympia Iron Pro

GT Zaskar 9R Elite

Bericht door Pieterv »

Allemaal,

Vraagje: mijn zus twijfelt of ze de GT Zaskar 9R Elite zal kopen. Heb daar enkele vraagjes over:

1) Wordt afgeleverd met double ipv tripple en 10 speed achteraan. Ik heb daar geen ervaring mee. Iemand van jullie wel? Is dit wel voldoende? Doel van de fiets is marathons in ardennen. Geen strandraces ofzo.

2)Wielen: Alexrims MD 19. Ook hier: geen ervaring mee. iemand?

Voor de rest vroeg ik me af of iemand ook met die fiets rijdt of iemand kent die deze fiets heeft?

Bedankt!

Pieter
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Bericht door tek-zotic »

1. in principe is dat voldoende. Is een beetje persoonlijke voorkeur
2. niet de lichtste wielset, maar zal zeker voldoen. Kan je ook nog altijd updaten als de tijd rijp is

ik heb zelf geen gt mountainbike (wel een BMX) en ken ook niemand, maar ik weet wel dat dit enorm mooie en degelijke MTB's zijn.
Pieterv
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: do 20 mar 2008 19:38
Rijdt met: Olympia Iron Pro

Bericht door Pieterv »

Bedankt voor de informatie!
baeyb
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: za 13 aug 2011 08:55
Rijdt met: RM Element 70

Bericht door baeyb »

Ik rijdt sinds kort met de GT Karakoram, deze heeft bijna exact dezelfde geometrie als de Zaskar.

Ik gebruikt het grote blad wel (3x10) vooraan, maar ik rijdt met deze bike dan vooral in de week op bospaadjes en verharde weg in het vlakke Limburg :wink:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
Gebruikersavatar
duc'y
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 18 aug 2007 22:01
Rijdt met: GT Zaskar carbon 9r PRO / CANNONDALE Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door duc'y »

ik heb er zo eentje en heb dit jaar alleen maar met deze gereden, heb ook nog een scalpel maar als ik moet kiezen dan wordt het telkens de GT!

Ik rij vooral marathons in de ardennen.

Als ik de scalpel verkocht krijg komt er een carbonnen versie van in de plaats.

Superfiets voor niet veel geld, en inderdaad wielset is niet van de lichtste maar dat kan ook niet voor die prijs. Mijn wielset kost de helft van de fietsprijs :-?
Plaats reactie