New bike

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Bericht door vedet »

Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

RigolleM schreef:
PhilippeBiker schreef:Helaas het zijn niet de kleuren maar de Fatty die ik niet goed vind geef mij dan toch maar een lefty of gewone vork.
Spreek je uit ervaring? :roll:
Nope gewoon de looks (persoonlijk) intern zal het wel Rockshox zijn maar toch.
Laatst gewijzigd door PhilippeBiker op vr 27 jul 2012 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

PhilippeBiker schreef:
RigolleM schreef:
PhilippeBiker schreef:Helaas het zijn niet de kleuren maar de Fatty die ik niet goed vind geef mij dan toch maar een lefty of gewone vork.
Spreek je uit ervaring? :roll:
Nope gewoon de looks (persoonlijk) intern zal het wel Rockshock zijn maar toch.
Rockshock? Is da iet nieuws?

Soit, ooit met een Fatty gereden?
Ik wel, en vind het voor het sportievere werk zeker een topvork.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

PhilippeBiker schreef:
RigolleM schreef:
PhilippeBiker schreef:Helaas het zijn niet de kleuren maar de Fatty die ik niet goed vind geef mij dan toch maar een lefty of gewone vork.
Spreek je uit ervaring? :roll:
Nope gewoon de looks (persoonlijk) intern zal het wel Rockshock zijn maar toch.
Same player shoots again!

Ik zou mij beperken tot het verschaffen van info waar je weet over hebt, want aan speculatieve info heeft niemand een boodschap.

Fatties zijn super vorken, altijd tevreden geweest... binnenwerk is idem als Lefty DLR, maar dan minimalistisch uitgevoerd ;-) Voor de rest stijve vorken en zeer weinig onderhoud, behalve af en toe eens de racers wat proper maken en terug invetten.
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Als je goed leest stond er persoonlijk bij....,ik heb niet gezegd dat ze slecht zijn.
Laatst gewijzigd door PhilippeBiker op vr 27 jul 2012 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Als je goed leest stond er persoonlijk bij....ik heb niet gezegd dat ze slecht zijn.
Laatst gewijzigd door PhilippeBiker op vr 27 jul 2012 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

PhilippeBiker schreef:Als je goed leest stond er persoonlijk bij....moet je nu overal commentaar op hebben,ik heb niet gezegd dat ze slecht zijn.
PhilippeBiker schreef:Helaas het zijn niet de kleuren maar de Fatty die ik niet goed vind geef mij dan toch maar een lefty of gewone vork.
:wink:

Ik lees wat er staat :lol:
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

PhilippeBiker schreef: Hoop rigolle dat je zoveel sleutel aan fietsen zoals ik en niet alleen it werk doet .
En wat is uw punt? :roll:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

PhilippeBiker schreef:Als je goed leest stond er persoonlijk bij....moet je nu overal commentaar op hebben,ik heb niet gezegd dat ze slecht zijn.
Ergens kan ik Rigolle wel volgen.

Je schrijft duidelijk dat je de fatty niet goed vindt.. ik lees het toch ook op die manier.

Achteraf schrijf je pas dat het een persoonlijke voorkeur is en enkel gebaseerd op het uiterlijk...
Een beginnende fietser krijgt volgens mij toch ook de verkeerde info op die manier.

Anders is als je van begin al zou schrijven dat je ze niet mooi vindt. Want ik neem aan dat je er nog niet mee gereden hebt en daarom ook niet echt een mening kan geven over de werking/onderhoud etc. ?
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Verkeerd uitgedrukt had de look moeten zijn ipv niet goed,
Plaats reactie