New bike

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Verkeerd uitgedrukt had de look moeten zijn ipv niet goed
Maartenmichiels
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 27 jul 2012 16:47
Rijdt met: Scott Scale 950

Bericht door Maartenmichiels »

Hallo,

Ik ben ook stilaan op zoek naar een nieuwe mtb. Wanneer verschijnen eigenlijk de modellen 2013 en, belangrijker, kan je dus in meer of mindere mate kortingen krijgen op de modellen 2012?
Met andere woorden, wanneer zijn het solden?

Bedankt!

Maarten
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Vanaf augustus zullen de eerste 2013 modellen wel in de showroom staan.

Solden? Uitverkoop van 2012 fietsen zal ook ongeveer vanaf nu gebeuren, al zal je geluk moeten hebben om bij populaire merken en modellen nog ene te vinden.
Maartenmichiels
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 27 jul 2012 16:47
Rijdt met: Scott Scale 950

Bericht door Maartenmichiels »

Bedankt. Bijkomend probleem om op solden te rekenen, is dat ik 1m95 ben, wat de keuze ook vaak beperkt.
IceRabbit
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 apr 2012 19:52
Rijdt met: Xesco

Bericht door IceRabbit »

Ben ook aan het uitkijken naar een nieuwe MTB, dus zal hier maar mee op de kar springen. :-D

Wat me bij de fully's opvalt, is dat de achtervering soms horizontaal ligt (Cube AMS 130 pro) of vertikaal (Cube Stereo Pro).

Is dit een geinigheid van marketing met de bijhorende ronkende namen Efficient Ride Control en Dual Trail Control of is er daadwerkelijk een belangrijk verschil tussen?
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Maartenmichiels schreef:Bedankt. Bijkomend probleem om op solden te rekenen, is dat ik 1m95 ben, wat de keuze ook vaak beperkt.
net die blijven over ;)
Wat me bij de fully's opvalt, is dat de achtervering soms horizontaal ligt (Cube AMS 130 pro) of vertikaal (Cube Stereo Pro).

Is dit een geinigheid van marketing met de bijhorende ronkende namen Efficient Ride Control en Dual Trail Control of is er daadwerkelijk een belangrijk verschil tussen?
Er is wel degelijk verschil tussen de verschillende veerconcepten.
Waar de demper aan het frame hangt is daar een gevolg van, maar heeft op zich weinig invloed..
Scheckske
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 14 okt 2011 13:21
Rijdt met: Cannondale Flash 1 29 Alloy

Bericht door Scheckske »

Het is uiteindelijk een Cannondale Flash 1 29 alloy geworden, en kzen er super content van!

Afbeelding
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Mooi ... zeer mooi!
Plaats reactie