Trek

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
new biker
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 06 nov 2004 18:34
Rijdt met: trek 6500 '05

Bericht door new biker »

Josy schreef:
heb ook dat krakend geluid aan mijn pedalen , wat kan ik hier aan doen ?
pedalen demonteren, schroefdraad van pedalen insmeren met montagevet (persoonlijk vind ik die van shimano goed), en ze terug monteren. Probleem opgelost.
ok bedankt zal het eens proberen
TBiRD
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 05 feb 2005 16:20
Rijdt met: 2017 Scott Scale 900

trek 8000 met marvic crossmax XL disc

Bericht door TBiRD »

Wat zou dit max mogen kosten??? Heb al een prijs van 2100€
Er zijn inbegrepen shimano pedalen naar keuze + computer
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Euhhh nieuw veronderstel ik??? De officiele richt prijs voor de 8000 is 2033€, Dus bij een goede fietszaak kun je altijd wa korting versieren en dan is jou prijs van 2100€ wel aan de hoge kant :-? . :wink:
TBiRD
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 05 feb 2005 16:20
Rijdt met: 2017 Scott Scale 900

Bericht door TBiRD »

Gf biker schreef:Euhhh nieuw veronderstel ik??? De officiele richt prijs voor de 8000 is 2033€, Dus bij een goede fietszaak kun je altijd wa korting versieren en dan is jou prijs van 2100€ wel aan de hoge kant :-? . :wink:
dat is de prijs met andere velgen nl de crossmax XL disc + spd naar keuze + computer.
Normaal gezien liggen daar andere velgen op.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

tbird schreef:
Gf biker schreef:Euhhh nieuw veronderstel ik??? De officiele richt prijs voor de 8000 is 2033€, Dus bij een goede fietszaak kun je altijd wa korting versieren en dan is jou prijs van 2100€ wel aan de hoge kant :-? . :wink:
dat is de prijs met andere velgen nl de crossmax XL disc + spd naar keuze + computer.
Normaal gezien liggen daar andere velgen op.
Oeps :oops: :oops: sorry foutje van mij #-o in da geval kun je zelf wel berekenen dat ge een goede prijs hebt denk ik :wink:
TBiRD
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 05 feb 2005 16:20
Rijdt met: 2017 Scott Scale 900

Bericht door TBiRD »

Gf biker schreef:
tbird schreef:
Gf biker schreef:Euhhh nieuw veronderstel ik??? De officiele richt prijs voor de 8000 is 2033€, Dus bij een goede fietszaak kun je altijd wa korting versieren en dan is jou prijs van 2100€ wel aan de hoge kant :-? . :wink:
dat is de prijs met andere velgen nl de crossmax XL disc + spd naar keuze + computer.
Normaal gezien liggen daar andere velgen op.
Oeps :oops: :oops: sorry foutje van mij #-o in da geval kun je zelf wel berekenen dat ge een goede prijs hebt denk ik :wink:
Dacht ik ook al want in een ander shop deden ze niks van de standaardprijs af en nu heb ik voor tzelfde geld die crossmax erbij
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Trek Top Fuel 110, Top Fuel 98 of Elite 9.8???

Bericht door Wacko007 »

Heyyy,

Hier ben ik weer :P .
Deze keer met de vraag welke fiets ik voor 2006 moet kiezen.
Mijn keuze is nog niet gemaakt en is nog beïnvloedbaar.
De 110 ziet er dit jaar weer fantastisch uit. Maar de 98 is ook wel een lekker ding. Mijn vraag was of er al interesse was voor een overname van de fiets in oktober 2006?
http://www.trekbikes.com
Als er iemand mijn nu al kan zeggen dat hij een 110 wil en daarbij mij de nodige zekerheid kan geven, dan wordt het een 110 (met de eventuele voorkeur van die persoon). Hetzelfde geld voor die 98, maar hiervoor vind ik zeker wel iemand. Toch als er iemand nu al zeker is, dan mag ie me dat altijd zeggen. :wink:
't Is maar op te vermijden dat mijn fiets weer meer dan een half jaar "te koop" staat...


Greetz,

Julien.
Laatst gewijzigd door Wacko007 op wo 26 okt 2005 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

julien toch...

ge kunt uwe bike dit jaar langs geen kanten verkocht krijgen en ge loopt dus een groot risico. Da gade uzelf toch gene tweede keer lappen ? :roll:
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

fietske uit elkaar vijzen en in stukken verkopen.
je zult dan wel met enkele stukken blijven zitten, maar je gaat dan toch tenminste iets verkocht hebben.
het frame ga je gemakkelijk apart verkocht krijgen alsook de voorvork en wielen.
de rest ja overbouwen of als reserve houden.

je kan ook zeggen tegen je fietsenmaker dat hij bepaalde onderdelen mag houden en onmiddelijk vervangen door je oude onderdelen.
Gebruikersavatar
MacMan
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 13:55
Rijdt met: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Bericht door MacMan »

nieuwe Trek ?
de 9.9 ,9.8 of de 8900 afhankelijk van je budget
top wedstrijd bikes
die raak je zeker kwijt...
Plaats reactie