JanJanssen

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
Vedette_007
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 06 okt 2005 21:39
Rijdt met: Trek Oldtimer/Ridley Tiger

JanJanssen

Bericht door Vedette_007 »

Hello,

Eén van de weken / maanden / .... zou ik mij toch eens een nieuw fietske moeten aanschaffen (daar mijn oldtimer eens en voor altijd aan de haak mag blijven hangen). Nu was mijn oog op JanJanssen fietsen gevallen, en het trekt me wel aan. Fietske samenstellen hoe ik het wil. Zalig.

Maar, heeft er iem. al ervaring met deze fietskes want je ziet ze zo weinig rijden?

Alvast bedankt voor reacties
cya
nicholas
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 04:13
Rijdt met: Trek 8500 2006

Bericht door nicholas »

Tja precies niet veel reactie hierop.
Zou misschien ook wel zo eentje willen aanschaffen omdat ik dan bij luverdy (braschaat) kan gaan wat redelijjk in de buurt is voor me en je wordt er ook helemaal opgemeten voor je een fiets aanschaft!


Hopende toch nog iemand te vinden met janjanssen ervaring

groeten nicholas
Gebruikersavatar
suzuki1200
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 06 aug 2002 02:00
Rijdt met: American Eagle; Cannondale Jekyll

Bericht door suzuki1200 »

nicholas schreef:Tja precies niet veel reactie hierop.
Zou misschien ook wel zo eentje willen aanschaffen omdat ik dan bij luverdy (braschaat) kan gaan wat redelijjk in de buurt is voor me en je wordt er ook helemaal opgemeten voor je een fiets aanschaft!


Hopende toch nog iemand te vinden met janjanssen ervaring

groeten nicholas
Bij Luverdy verkopen ze volgens mij ook American Eagle en dat lijkt me dan toch een iets meer mtb georiënteerd merk te zijn. Ik heb er zelf nog een (wel gekocht bij Jan Zagers) en ben daar meer dan tevreden van.
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Bericht door Nicoow201 »

Ik heb mijn Kenosha aangekocht bij Luverdy en ben content van de sevice.

Ik denk dat AE inderdaad beter is dan Jan Janssen. Vraag ook eens uitleg aan die mannen in de winkel, die kennen er ook wel (een beetje) van.
Plaats reactie