Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Ziggy
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 18:08
Rijdt met: Specialized Epic FSR Comp

Bericht door Ziggy »

Ik heb mijnen cube (ltd 2) nu ne maand of 10 en ik ben daar zeer content van. Ik kan niet vergelijken met nen anderen, want dat is mijnen eersten.

Ik heb wel een vraagske voor diegene die hunne velo bij den duits gekocht hebben: doen jullie dan zelf alle onderhoud of ga je der toch mee naar nen fietsenboer in de buurt ?
Als je ziet over welke prijsverschillen we spreken ... Met een beetje opleg bij mijnen Ltd2 had ik een Ltd5 ! #-o
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

GK schreef:Nu we het toch over Cube hebben... :wink:

1./ Kent er iemand een (goeie) Cube-dealer in de buurt van Mechelen, Leuven of Halle?

2./ Is het de moeite om -vooraleer een MTB te kopen- eens een kijkje te gaan nemen op Expo-Velo, of niet? Staan daar trouwens alle merken of bestaan de exposanten gewoon uit fietshandelaars van-om-de-hoek?

Mercikes!!
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=11905
Deze topic beantwoordt uw tweede vraag mss al.
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

GK schreef:1./ Kent er iemand een (goeie) Cube-dealer in de buurt van Mechelen, Leuven of Halle?
Een goeie twee maand terug heb ik eens een uitvoerig klapke gedaan met Geert Niclaes (Naamsesteenweg in Heverlee, da's op nog gene kilometer van de ring rond Leuven) en die was toen ferm aan 't overwegen om ook met het merk Cube te beginnen.
Maar 'k ben er sindsdien niet meer geweest, dus ik weet niet hoever die plannen ondertussen staan ...

Andere Cube-dealers vlakbij Leuven ken ik niet (maar ik ben dan ook ver van alwetend :wink: ) ...
Gebruikersavatar
Bijterke
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 21:50
Rijdt met: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Bericht door Bijterke »

Vandaag ne CUBE LTD 3 gekocht in NL. Juist over de grens in Eersel bij Fietsland. Model 2005 met LX disc. Zeer deskundige uitleg en vriendelijk. Zeker duurder dan bij bike-discount maar vind persoonlijk service belangrijk. Ben namelijk niet zo'n handige jongen. Hadden de nieuwe modellen nog maar van donderdag binnen en heb wel even moeten aandringen want ze wilden hun toonzaalmodel niet zomaar meegeven. Had ik moeten wachten dan zou dat toch nog enkele weken geweest zijn. Cube's gaan buiten als zoete broodjes. Korting konden ze nog niet geven maar heb er klikpedalen bijgekregen.

Morgen direct proefrijden.
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Thierry schreef:Een goeie twee maand terug heb ik eens een uitvoerig klapke gedaan met Geert Niclaes (Naamsesteenweg in Heverlee, da's op nog gene kilometer van de ring rond Leuven) en die was toen ferm aan 't overwegen om ook met het merk Cube te beginnen.
Maar 'k ben er sindsdien niet meer geweest, dus ik weet niet hoever die plannen ondertussen staan ...
Ze staan al minstens een weekje in de showroom :wink:
GK
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 21:36
Rijdt met: Radon ZR3

Bericht door GK »

Idd, enkele dagen geleden gepasseerd en k zag daar inderdaad een aantal Cube-kes staan...
Morgen daar nekeer wat info gaan bevragen
Grtz
bicky
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: do 06 jan 2005 12:21
Rijdt met: Trek Paragon, Santa Cruz Heckler
Contacteer:

Cube via Bike to build - Koopje? aanrader?

Bericht door bicky »

Heeft er iemand ervaring met het kopen van bikes of stukken op www.biketobuild.be of dergelijke sites?

en wat vinden jullie van deze bike qua prijs/kwaliteit?!
http://www.biketobuild.be/toonartikel.php?id=10354
trek beast
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 mei 2004 14:57
Rijdt met: trek 4500

Bericht door trek beast »

goedkoop al je het mij vraagt
Gebruikersavatar
garagist
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: za 22 jan 2005 23:57
Rijdt met: cube ltd 3

cube ltd 3

Bericht door garagist »

is er iemand die ervaring heeft met cube en in het bijzonder met de ltd 3
Ik ga er waarschijnlijk ene kopen bij fietsen Dirk en zou graag eens weten als ik daar goe mee doe
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

cube lt3

Bericht door endorfin »

met cube zit ge altijd goed, beste prijs kwaliteit verhouding !
kopen die handel :D
Plaats reactie