welke canyon?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
xavier234
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 07 okt 2010 14:15
Rijdt met: Specialized epic sworks

Re: welke canyon?

Bericht door xavier234 »

Bedankt allen voor de info, is een nerve AL9.9 Sl geworden in grey , light blue.
Ben benieuwd
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: welke canyon?

Bericht door SusXT »

xavier234 schreef:ziet er inderdaad wel deftig uit maar heb nog geen ervaring met sram, altijd met xt gereden, maar als hoofdrolspeler op de markt zal sram wel niet slechter zijn zeker.
't Is voor mij een kwestie van voorkeur. Ik vind de Sram sneller en vlotter schakelen. Maar met je XT-afgemonteerde 9.9 ga je veeeeeel plezier hebben. Enjoy!!!
xavier234
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 07 okt 2010 14:15
Rijdt met: Specialized epic sworks

Re: welke canyon?

Bericht door xavier234 »

zopas van canyon bericht gekregen van de orderbevestiging, moet dus nog wachten tot week 43 voor een fiets die volgens hen op stock is????
gevraagd of ik er dan niet zelf mocht omgaan, ja dat kan maar pas over 4 weken ????
als er op hun site staat op voorraad ,dan veronderstel ik toch dat deze eventueel binnen de week zou kunnen verzonden worden , of ben ik hier de zeur??
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: welke canyon?

Bericht door SusXT »

Is idd vreemd, maar je kan er niks aan doen en weet dat het wachten de moeite waard zal zijn. :wink:
Gebruikersavatar
s-works 81
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: do 06 aug 2009 13:31
Rijdt met: specialized s-works ht

Re: welke canyon?

Bericht door s-works 81 »

xavier234 schreef:zopas van canyon bericht gekregen van de orderbevestiging, moet dus nog wachten tot week 43 voor een fiets die volgens hen op stock is????
gevraagd of ik er dan niet zelf mocht omgaan, ja dat kan maar pas over 4 weken ????
als er op hun site staat op voorraad ,dan veronderstel ik toch dat deze eventueel binnen de week zou kunnen verzonden worden , of ben ik hier de zeur??
Ik heb naar mijn canyon cf slx 9.9sl in totaal 7 maanden moeten wachten,na 2 maal uitgesteld te zijn door leveringsproblemen,wel voor de langere wachttijd een Oakley zonnebril en een bandana als cadeau opgestuurd gekregen maar het was wel de moeite waard om zolang te wachten.Fenomenale topbike =D> :bounce:
xavier234
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 07 okt 2010 14:15
Rijdt met: Specialized epic sworks

Re: welke canyon?

Bericht door xavier234 »

kan inderdaad niet anders dan wachten,
wel jammer want staan de komende weken een paar mooie toertochten op mijn programma. zal nog met de oude fiets te doen zijn.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: welke canyon?

Bericht door KrisMaes76 »

Raar, heb de mijne begin dit jaar besteld en was op minder dan een week geleverd
xavier234
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 07 okt 2010 14:15
Rijdt met: Specialized epic sworks

Re: welke canyon?

Bericht door xavier234 »

Bericht gekregen dat ze bezig zijn met de inventaris en de verhuis naar een nieuwe fabriek en dat ze tussen 28/09 en 04/10 geen verzendingen meer doen.
De bestelde fietsen worden pas vanaf 05/10 terug opgestuurd.
Breght
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 04 nov 2014 19:34

Re: welke canyon?

Bericht door Breght »

Ik rij nu een goede 5 maanden op mijne Canyon Nerve 8.9 Al. Super bike, TT's zijn zeer zeker ermee tedoen. Zoals eerder al aangehaald, single tracks en afdalingskes gaat serieus goed ;). In de Voerstreek en verder gaat ge hier nog meer plezier aan beleven ;).

Veel plezier met je Canyon.
xavier234
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 07 okt 2010 14:15
Rijdt met: Specialized epic sworks

Re: welke canyon?

Bericht door xavier234 »

Heb mijne nerve uiteindelijk in week 43 gekregen, 4 weken nadat ik hem besteld had en dat hij op stock stond volgens de site.
Ik laad hem uit de box en wat staat er op het papier dat deze fiets al getest en gemonteerd stond van in januari 2015. Toch 4 weken moeten wachten, nochtans direkt betaald. Nu kan ik zeker nog 6 weken wachten voor omruiling van de stuurpen want ze hebben software problemen om de stuurpen te bestellen. De nerve rijders onder u, veert de fiets ook nog veel in aan de demper als hij volledig dicht staat? bij mij wel en er zit al een 260psi op ik weeg momenteel 98 kg.
Heb nu ook een poploc opgemonteerd zodat ik de voorvork en de demper gelijktijdig kan in de verschillende standen zetten.maar dat inveren deed hij al voor ik deze aanpassing deed.
Plaats reactie