scott scale10

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

scott scale10

Bericht door pompierke 349 »

aan het twijfelen om scott scale 10 te kopen
jammer van het prijskaartje
kan iemand me overtuigen
alvast bedankt
Gebruikersavatar
tipi
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 11:42
Rijdt met: Niner Air 9 Carbon, Lapierre Zesty AM

Bericht door tipi »

en, al gekocht? Ben mezelf namelijk aan het overtuigen een scale 20 aan te schaffen :roll:
Gebruikersavatar
MTBovi
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 06 feb 2008 13:49
Rijdt met: Scott Scale 710 Scott Addict 10
Contacteer:

Bericht door MTBovi »

Ik heb sinds kort een scale 20 en ben daar zeer tevreden over. Mijn vorige bike was een scale 50 en die vallen gewoonweg niet te vergelijken :-D
Als ik de scale 10 vergelijk met de mijne komt daar toch 1000 euro bij voor remmen en transmissie die X0 zijn en de bike is in totaal een goeie 400 gram lichter.
Het is zeker een mooie bike en zal zijn geld wel waard zijn, maar hij viel sowieso buiten mijn budget #-o
Gebruikersavatar
tipi
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 11:42
Rijdt met: Niner Air 9 Carbon, Lapierre Zesty AM

Bericht door tipi »

@mt Bovi, ben aan het twijfelen omdat ik eigenlijk de 30 wou, vorig jaar had die een fox vork. LBS wil nu een 20 2011 aanbieden met een fikse korting dus denk ik toch dat ik hem zal bestellen. Enige probleem, LBS heeft geen enkele scale staan dus heb 'm nog nooit in het echt gezien #-o
Gebruikersavatar
MTBovi
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 06 feb 2008 13:49
Rijdt met: Scott Scale 710 Scott Addict 10
Contacteer:

Bericht door MTBovi »

tipi schreef:@mt Bovi, ben aan het twijfelen omdat ik eigenlijk de 30 wou, vorig jaar had die een fox vork. LBS wil nu een 20 2011 aanbieden met een fikse korting dus denk ik toch dat ik hem zal bestellen. Enige probleem, LBS heeft geen enkele scale staan dus heb 'm nog nooit in het echt gezien #-o
De mijne mag je altijd komen bekijken, wel raar dat je LBS geen enkele scale heeft staan #-o
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

Bericht door pompierke 349 »

scale 10 gekocht
maar nog niet in mijn bezit
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Bericht door R1ALAIN »

Goeie keus. Paar jaar geleden heb ik een scale 30 gekocht en stelselmatig geupgraded totdat het meer dan een scale 10 is. Het geld wordt gespreid in de tijd ipv direct zo'n bom geld te geven. Bovendien vind je op de tweedehandsmarkt tal van spulletjes aan een goedkopere prijs.
Eenmaal in deze prijsklasse speelt gewicht enorm een rol, bij wijze van spreken is elke gram gewichtswinst 1 euro waard.
Suc6 en vergeet het showroomtopic niet :wink:
Plaats reactie