Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Het was daar weer zo vettig,op sommige stukken stonden weer volledig onder water, dus maar hoger gelegens stukken opgezocht,die delta helling blijft zalig om te doen.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

parcour is zo goed als klaar , 6 km lang , elk stuk is anders dwz ; stuk met veel bochten , een stuk voor de klimgeiten onder ons , spannende afdaling met tabletop en drops , één spectaculaire afdaling , stuk met wortels en omgevallen boom waar je over moet , stuk met steile en lastige klim , en op het laatste een mooi einde met diepe drop ;dit stuk noemt dan de Rollercoaster
parcourbouwer en ceo
Peter & medewerkers

ps; er zijn 2 niveaus voor zien ; zwart wordt moeilijk en rood makkelijk :P
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Is de route afgepeild en waar is het vertrek want zondag kon ik er niet veel van vinden,helaas geven ze voor zondag weer rotweer.
stevenda
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 00:13
Rijdt met: cube acid 2009

Bericht door stevenda »

Ik ben blij te lezen dat er ook een makkelijke route is :),
Zondag 25 maart ga ik samen met nog 1 of 2 anderen ook naar de schorre komen.

Ik zal dan al blij zijn moest ik de rode route kunnen rijden zonder teveel wandelen of vallen.
Tzal de 3 keer zijn dat ik dan fiets :)
Maar ik heb er in elk geval enorm veel zin in!


groeten
Steven
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Bericht door Stokke »

ps; er zijn 2 niveaus voor zien ; zwart wordt moeilijk en rood makkelijk :P[/quote]

Ben zondag nog eens in de Schorre geweest
Is het parcour ( track ) aangegeven met fluo orangje verf op de bomen ?
Dan zie ik ni direct het makkelijke of ja ieder zijn niveau natuurlijk
Kan me wel eens uitleven daar maar het is ni echt mijn ding
Zoals die afdaling zag daar een fluo paaltje met geel bordje staan al een geluk dat ik eerst is ging kijken langs welke kant ik naar beneden moest anders had ik wel snel beneden geweest :lol:

Verder chapo voor jullie werk =D>
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

deze week is gaan biken in de schorre , ging goed na al verschillende keren kilometers op de weg gedaan te hebben . dit parcour is momenteel lastig door de opdrogende grond , maar destemin een stevige training voor onze ledematen en het laat je niet los , elke ronde vraagt voor een vlgnde , neem allleszins genoeg vocht mee want het is uitputtend en rij aub met 2 of 3 bikers in geval van valpartijen , het stukje parcour met table top vraagt conditie ! be awere .. ach je hebt de kans nu om veel beter te worden en nu vlak bij de deur ! i love it !! :lol:
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

morgenvroeg de 17 de ben ik er weer in de schorre en zondag naar Thuin voor de 75 km chrono , lets hope :roll:
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

vandaag npg wat gewerkt in de schorre aan het vast parcour , stukken parcour die quasi onmogellijk zijn veel beter gemaakt , modderstroken , hup errond dan ! nieuwe wortelstroken erbij gezet na een afdaling, drie wortels dicht bij mekaar zodat je echt wel je best moet doen om er over te geraken,een zeer steile helling breder gemaakt zodat je makkelijker boven geraakt enzovoort .. ik geloof dat het nu wel bijna klaar ben en is het dus zo goed als af ! er is al sprake van fase 2 , maar dat zal dan met de hulp van bvb een bobcat en veel geld zijn wss ? Nortshore komt wat later op het jaar plus de afpijling .
amuseer jullie dan , ben er morgenmiddag ook eventjes voor een paar toerkes op het nieuwe parcour en rij verder door voor training =P~
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Wordt er nu zondag 25-3-2012 niet gebiked?
MTB117 stelde me hier van op de hoogte,maar waarschijnlijk komen we met een heel ploegske af om jullie werk ne keer te bewonderen,we komen van Terhagen..
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Vandaag het parkoer gaan verkennen tussen 10 en 11.30u,ik moet zeggen chapeau voor zo'n parkoer daar bij elkaar te brengen.
Meerendeel heb ik gewoon stukken te voet gedaan om te genieten van hun werk.
Ik vind dat idee met die platen wel goed, al mogen die uitstekende balken erachter afgezaagd worden, moest je daar op terecht komen, dat komt niet goed of er moet een goeie dikker rubber op komen.
Dus gewoon de oranje fluo bollen volgen en genieten van de track,hoelang zijn jullie daar niet aan bezig geweest...
Plaats reactie