Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
siemenmoens
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 18:03
Rijdt met: Scott Spark 900RC Team AXS

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door siemenmoens »

De schorre ligt er inderdaad perfect bij. overal zonder problemen op en af geraakt, behalve die ene steile bocht link omhoog (al een 20-tal pogingen gedaan.... ](*,) ](*,) )

Terhagen is zeker droog, maar goed voorzien van tingels en bramen. ik raak onderweg ook altijd ergens het parcours kwijt. waardoor ik ergens een stuk mis dat ik ook wel gereden heb.
(gisteren wel voor de eerste keer de trappen boven geraakt =D> )
pepster
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 21:48
Rijdt met: Canyon Spectral Cf

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door pepster »

Ik weet niet wie het zijn, maar bij deze dikke merci aan de gasten die aan het snoeien waren...!
Braeckie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 dec 2009 12:45
Rijdt met: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Braeckie »

pepster schreef:Ik weet niet wie het zijn, maar bij deze dikke merci aan de gasten die aan het snoeien waren...!
Hier ook dikke merci, maar ik vrees dat ze dit niet zullen lezen ;-)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Mijn kleintje gaat daar volgende week ofzo naartoe als klasuitstap, ik ga halve dag nemen en dan eens rondtoeren daar :p
Gebruikersavatar
siemenmoens
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 18:03
Rijdt met: Scott Spark 900RC Team AXS

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door siemenmoens »

BerggeitCasualFietser schreef:Mijn kleintje gaat daar volgende week ofzo naartoe als klasuitstap, ik ga halve dag nemen en dan eens rondtoeren daar :p

Gaan ze naar den opbouw van Tomorrowland kijken ?? :-"
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Hookipa »

Volgens mij nog tot dit weekend te rijden in de schorre ivm tomorrowland. Daarom vorige week nog eens gaan rijden in Terhagen en de schorre, wel serieus gebeten door dazen :( :( zelfs door mijn kledij door.
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Dag Bikers ,

Hier de bouwer van mtb de schorre en terhagen , na de zomer doen we verder met de update vd schorre en dan terhagen ? Misschien doen we nog een kleine ingreep ergens , voor dat de sanering begint .
Ik ben ook blij dat de snoeiwerken ook wordt gedaan door anderen , oeff !! het werd teveel voor mij .

grt P :-)
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Hookipa »

Na de schorre richting huis the waterfront eens doorgereden, nice. :bounce: :bounce: :bounce: Chapeau voor diegene de rockgarden daar aan het aanleggen zijn, al die keien naar boven sleuren. We beginnen hier in de rupelstreek tegenwoordig wat bikemogelijkheden te krijgen.
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Hookipa schreef:Na de schorre richting huis the waterfront eens doorgereden, nice. :bounce: :bounce: :bounce: Chapeau voor diegene de rockgarden daar aan het aanleggen zijn, al die keien naar boven sleuren. We beginnen hier in de rupelstreek tegenwoordig wat bikemogelijkheden te krijgen.
Ben ook regelmatig naar Waterfront gegaan om te kijken of er mogelijkheden zijn om uit te breiden en jawel ! kwestie van doen en geduld , wss na deze zondag de 24 juni RDHF of Malmedy die ik voor mijn laatste keer is ga rijden begin ik eraan . Het zal een technisch stuk zijn met vanalles erin, een snelle afdaling , een technische klim plus afdaling ....
pepster
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 21:48
Rijdt met: Canyon Spectral Cf

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door pepster »

Woensdag nog eens gaan rijden, maar de mannen van TML zijn er nog vroeger bij dan andere jaren :( : je kan niet meer in de Schorre rijden tot halverwege augustus (op hier en daar een klein stukje na)
We kennen het terrein als onze broekzak maar je kan deze keer echt niet door of langs de omheining.
Zonde, ik begrijp niet waarom ze dit niet langer kunnen openhouden zoals andere jaren.

Terhagen blijft natuurlijk open!
Plaats reactie