Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Alles kapotlopen, of wa?
stevenda
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 00:13
Rijdt met: cube acid 2009

Bericht door stevenda »

denk dat ik iet van u verkeerd had verstaan
Het zou zonde zijn van al het werk, als dat parcours maar 2 maand per jaar berijdbaar zou zijn.....
dacht dat er hier werd bedoeld dat nu het parcours kapot werd gereden.

maar laat duidelijk zijn meer dan gewone sporen laat ik niet achter, teveel respect voor het werk van de makers
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

stevenda,
vandaag ben ik ook gaan biken , ging perfect ! alleen de steile klim ad poort effe te voet , ik stel voor dat je meer oefent wanneer het een beetje nat bijligt en heb in de namiddag wel niemand gezien , als we met velen waren rijden we de meeste stukken gewoon droger ,denk aan de Belgacomtrophy ; was ook zo bvb ; want dat is typisch voor kleigrond , droogt snel indien niet helemaal doordrongen van water , volgens mij ligt het vooral ad technieken de kracht die je nog ontbreekt , sorry ... :-?
stevenda
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 00:13
Rijdt met: cube acid 2009

Bericht door stevenda »

@ flashing: verontschuldigingen zijn absoluut niet nodig... ik weet dat techniek, kracht en zeker ook vertrouwen in de pedalen (ik kan er nog altijd niet volledig aan wennen aan klikpedalen :oops: ) nog beter moeten.

Had enkel gehoopt dat het toch ook een beetje aan de ondergrond lag
:wink:

ik was deze ochtend in de schorre
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Bericht door Timmyy »

Nu heb ik ergens gelezen dat ze in de schorre op 23/09 ''Race Against Nature'' gaan organiseren.
Dat is een survivalrun over 10 km, dus ik hoop dat ze de omloop niet gaan leggen op de mountainbiketracks want anders gaan de tracks er niet mooi vanachter komen vrees ik.

grtz Timmyy
Gebruikersavatar
BlackRaider
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 30 jul 2011 20:50
Rijdt met: YT Jeffsy 29
Contacteer:

Bericht door BlackRaider »

Hoe ligt het er momenteel eigenlijk bij?
Ben al ff niet meer geweest vanwege het slechte weer van de voorbije weken.
Gebruikersavatar
JanJ
Mountainbiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 12 feb 2004 12:17
Rijdt met: Kona Kula 2007;Kona Hei Hei Supreme 2010
Contacteer:

Bericht door JanJ »

=D> =D> =D> =D>
Dikke proficiat voor de parcours bouwers, en een nog dikkere proficiat voor hij/zij die dit allemaal zonder een voetje aan de grond kan rijden !

Had vroeger al wel eens in de Schorre gaan "spelen met de fiets" maar dit had ik toch niet verwacht !
Ik zal toch een paar keer moeten terug komen om alles te kunnen en durven (afrijden dan vooral !) :oops: :oops:

Parcours ligt er trouwens in principe volledig doenbaar bij met dit weer .

Nogmaals zeer mooi stukje track in Boom, vlug volledig bepijlen en onderhouden die track !
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

danku , wanneer ben je geweest ? ben de ceo en doe altijd maar verder met het parcour te verbeteren , verjarden vooral om het winter en zomer berijdbaar te houden , lets hope ? northshore en dergelijke komt wat later
:-)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

gisteren even op domein geweest voor de kleinen op de speeltuin te laten en ondertussen ff met de honden toerken gemaakt om alles al eens te bekijken. Hier en daar toch al stukken herkend van vorig jaar. Is alles al bepijld nu? Kwestie van al eens af te komen he. Van waar is het dan vertrekken?
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

vanaf de lift , het brugje richting betonnen brug eronder door en dan over een brugje rechts het bos in , volg de fluo bollen dan ben je al goe vertrokken , bepijling vanaf juni
Plaats reactie