Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Bericht door Stokke »

K'ga zeker is wa tijd vrijmaken om dat stuk onder da tunnelleke eens beter te verkennen
Daar liggen ook nog veel mooie stukjes die ik nog niet gereden had
Proberen een lijn in te krijgen nu volgde ik een spoor en maar draaien en keren op den duur wist ik ni meer waar ik wel en waar ik ni had geweest :P
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

flashing schreef:euhm El Pedro , die steile klim ad poort hebben we niet opgehoogd maar afgebot .
Onlangs ben ik nog altijd vlot boven geraakt ,het blijft een stevige klim , eens klei droog is kan je dat echt die steile klimmen doen , blijft uniek maar er wordt een oplossing gezocht ,misschien die klim met hout en draad erop ? afwachten nog , uiteindellijk zal de schorre altijd een zomer en droge weerparcour blijven denk ik :roll:
Er is ook eindellijk geld vrijgegeven voor het parcour , er is dolomiet en rotvrij hout besteld , de mensen van de klimtoren gaan dat arrangeren en doen wat we vragen nl. de vette klei zo veel mogellijk bedekken en alle construkties vervangen plus nortshore , bruggetjes dus over de modder .
Wat betreft die diepe sporen , deze winter waren die er al , met dat droge weer verdwenen ze weer bijna , het zal altijd veranderen denk ik , maar verstevigen dan , alles zal niet kunnen waarschijnlijk , ik ga er rekening mee houden tenslotte is dit nog maar een begin van iets nieuw en kunnen we

later daar vlugger op inspelen en misschien regelmatig een gezamenlijke dag afspreken voor dit zwaar werk ?, bikersforce !! :P

Goed plan!!!
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Ik denk trouwens wel dat het mogelijk is om het zo te maken dat het ook bij regen berijdbaar is......zo zijn in Canada ook de North Shores tot stand gekomen 20 jaar geleden....de wandelpaden in de schorre zijn ook altijd berijdbaar.....door de steenslag.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

ik ga de baas vd klimtoren is kontakteren voor snellere ingrepen op het parcour nu met deze soms natte dagen , meer verharden vooral op klimmen :P
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

dag , vandaag ad kant vd dirkeputstraat aan de visvijvers , wss de oudste afdaling is er een nieuwe hoge korte kombocht aangelegd , kwestie om sneller te kunnen gaan en het vlgnd stuk aan te vatten ..
:-D aub nog inrijden dan
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Ik sta te popelen om er is goed te kunnen rijden/trainen, maar zoals het er nu uitvalt(regen)...... :evil:

Mss met zo ne waterfiets van aan den toren.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

zet dan wel noppenbanden op die velo he !
Vernomen dat er een container met bricks is besteld ter verharding? we shall see ..
Actiefoto,s gezien van Kris hendrickxs op Fb van in de schorre ; doet me een plezier !
Hij is momenteel Belgisch kampioen masters 1 marathonracing en veel jonge bikers van waaslandmtb gezien , laatste tijd , paasvakantie natuurlijk ! :-)
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Juist een toerke 1/4 toch gereden, was moeras....laat die verharding mor komen....

Ik zag dat er alweer veel tijd en energie in't parcours gestoken is, prima, maar, 'k denk dat ge nu 1st écht wel de nadruk MOET gaan leggen op de berijdbaarheid, anders gaat al jullie moeite voor nix zijn, rekenen op de goede wil van onze Lieven Heer dat de zon heel de zomer gaat schijnen is als hopen dat hangjongeren een handje gaan komen toesteken, bon, de Yannick is ook wat ne "hangjongen" :lol:

Makkelijk zal het niet zijn, om onderaan in ne kleiput, harde paden te maken, heb dat 15 jaar geleden ook gedaan op de "berkjes" is Kontich, het kan....enfin, het MOET.....

Aan alle plassen een gracht graven voor afoer, met dat zand de plas verhogen/opvullen en stenen/takken opgooien....

'k Wil gerust een handje(2) komen toesteken....want, als jullie rond krijgen wat ge van plan zijt, hebt ge iets unieks verwezenlijkt.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

ik hou je op de hoogte , El Perro
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

we zijn begonnen aan grachtjes graven voor waterafvoer , ja , je ziet nu pas met die overvloedige regen waar er problemen zijn , komt in orde dus , morgen dinsdag doen we verder en ga ook enkele stukken parcour verleggen , weg van het moeras en de modder ! :-)
verharding zal er sowieso toch moeten komen , ik kan niet alles verleggen , dus geduld hebben :-)
Plaats reactie