Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
kevinvt
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: di 20 jan 2009 18:32
Rijdt met: Ednine vhd

Bericht door kevinvt »

PhilippeBiker schreef:En wanneer gaat de delegatie parkoerbouwers nog een een gezamelijke tocht daar inlassen, zodat meerdere de volledige track kunnen aan elkaar rijden,want dat is nu moeilijk te zien waar de start en het einde is.
Vorige weekend ging het al niet door om 10u beneden aan de lift wanneer wel ? Ik zie er wel regelmatig rijden maar wie is wie natuurlijk.
mtb117 heeft dat hier op het forum gesmeten om te verzamelen aan de lift in de schorre om 10u. Waarom verbaast mij dat niet dat dit niet doorgaat :roll: Ik heb in het verleden al 3 keer met hem afgesproken aan de brug van willebroek en tot 3 maal toe stuurt hij zijn kat :evil:
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Ai das minder dus niet echt nen betrouwbare persoon ?
Dus een oproep aan andere mederbouwers om de trak volledig te laten zien of wandelen, want vanmorgen geraakte ik zeker niet overal omhoog...maar dat zal vooral een die furious fredjes liggen maat 28x2.0 dus nog ne keer met de ikon narijden en het vertrouwen opkrikken want alles lijkt echt nog niet echt klaar,hier en daar zou de ondergrond nog wat opgehoogd morgen worden.
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Druk druk druk met het werk
Laatst gewijzigd door PhilippeBiker op zo 08 apr 2012 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
xxbeemerxx
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: do 21 okt 2010 21:57
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door xxbeemerxx »

Gisteren gaan rijden en ik vind het echt wel knap gemaakt daar.
Het zijn gewoon de oranje bollen op de bomen volgen en het parcour is ongeveer 5 a 6 km lang.
1 afdaling effe te voet afgegaan voor de rest overal boven geraakt :-)
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

een filmje ? das een goed idee ; ik zal is horen bij de ceo van mtb.be . elke woensdag als het weer het toelaat ga ik is trainen inde schorre vanaf 14 u , hoe zie ik eruit , shirt van mtb.be natuurlijk , witte helm, en zwarte cannondale alu frame,als je me volgt ken je het parcour ineens , =P~ =P~ :-D :-D die afpijling komt er zeker wss vanaf juni of vroeger , maandag doe ik verder met de afwerking vh parcour , ergens een extra kombocht inbouwen , nog een tip volg dus de fluopijlen , de start is ad lift , richting De Pitte , bosjes naast de brug , uiteindellijk moet je de deltaweide oversteken en asfalt oprijden en links de weide op en eerste afdaling inde bosjes induiken en verder ...
Gebruikersavatar
BlackRaider
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 30 jul 2011 20:50
Rijdt met: YT Jeffsy 29
Contacteer:

Bericht door BlackRaider »

Ik ben er ook al 2 keer gaan rijden en het is echt een heel leuk parcours.
Ik denk wel dat er mss wat mensen gaan zijn die het te technisch gaan vinden maar ik hou er enorm van.
Een dikke pluim voor de mensen die het aangelegd hebben.

Wel 1 opmerkingetje:
In het iets lagere gedeelte van de schorre moet je zo even over een klein bruggetje over de zijkant van die vijver. Ik heb zo mijn twijfels bij de stevigheid hiervan omdat er al enkele planken niet meer geweldig stevig uitzagen... Ik zou het niet echt cool vinden om in het water te vallen omdat zo'n plank breekt.
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

BlackRaider schreef:Ik ben er ook al 2 keer gaan rijden en het is echt een heel leuk parcours.
Ik denk wel dat er mss wat mensen gaan zijn die het te technisch gaan vinden maar ik hou er enorm van.
Een dikke pluim voor de mensen die het aangelegd hebben.

Wel 1 opmerkingetje:
In het iets lagere gedeelte van de schorre moet je zo even over een klein bruggetje over de zijkant van die vijver. Ik heb zo mijn twijfels bij de stevigheid hiervan omdat er al enkele planken niet meer geweldig stevig uitzagen... Ik zou het niet echt cool vinden om in het water te vallen omdat zo'n plank breekt.
Gisteren was daar zelf al 1 plank van die pallet kapot, dus vrees dat het palletten met betonplexplaten moeten worden,die zullen veel langer meegaan omdat ze nu te veel water opzuigen en wak worden.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

slechte planken soms, dat klopt ! er is uiteçindellijk geld vrijgemaakt vd schorre mtb parcour , alle houtconstrukties zullen vervangen worden in de loop vh jaar door degelijk hout , dat bruggetje langs het water eerst dan .. :roll:
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

Das pas goed nieuws,dan doet de gemeente/provincie toch nog iets goed met de natuur/mtb omgeving
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

maar we blijven het parcour verbeteren , zeker het zwarte parcour , moeilijkste dus ; vandaag nog een extraatje gedaan na het steile korte afdalingske , een kleine jump of bobbel ? ik ga deze woensdag dat is zelf inrijden of het ok is , anders pas ik dat aan , wilzeggen indien te laag ; verhogen . tja moeilijk is moeilijk mr uiteindellijk ga je het allemaal kunnen na verlop van tijd , al doende leert men .. :-) deze week aan de oude afdaling Dirkeputstraat in de afdaling een kombocht, hoge aanleggen , dan kun je de snelheid meer behouden ..
Plaats reactie