Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Pindignado
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 11 feb 2015 12:34

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Pindignado »

Net Terhagen gedaan. Goed doenbaar, ligt er droog bij. De groene route vond ik ook al moeilijk genoeg :P paar keer moeten afstappen :P. Toch leuk en zwaar! =D> ook voor beginners als je er niet mee inzit van af te stappen :)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Als ik het goed begrijp (heb even topic niet meer gevolgd) is Terhagen volledig bepijld met onderscheid tussen hard en soft, en komt er bepijling in de Schorre zelf.

Dan hoef ik niet direct gps mee te nemen.

Is er terug toertoch binnen enkele weken van Niel?
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Ivo L »

Ben er gisteren geweest, het soft parcours gevolgd in Terhagen en de uitgepijlde mtb toer in De Schorre. (voor mij is soft toch al hard genoeg :lol: )

Perfect afgepijld, GPS in principe niet nodig.


Ze waren wel nog TL aan het afbreken in De Schorre, dus efkes tussen de nadars moeten wringen om aan de start van de MTB toer te geraken.
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Mojobiker »

Vandaag wa gaan afkoelen op de tracks. Man man, de afpijling van de Schorre is dik in orde. Nu kan je echt alle stukken rijden aan een lekker tempo zonder weg zoeken en zo... Nice

Daarna Terhagen gedaan en ook daar een hele verbetering tegenover verleden jaar. De track is goed ingereden, alles super droog, de nieuwe rockgarden is de moeite waard. Enkel dat stuk het dichtste bij de tunnel/brug naar De Schorre, daar liggen die takken echt te hoog, daar is nog wat verbetering welkom.

Maar alweer bedankt voor al het werk dat in dit project is gestoken... mss morgenvroeg stiekem weer? :bounce: =D> =D> =P~

Mojo
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Mojobiker schreef:Vandaag wa gaan afkoelen op de tracks. Man man, de afpijling van de Schorre is dik in orde. Nu kan je echt alle stukken rijden aan een lekker tempo zonder weg zoeken en zo... Nice

Daarna Terhagen gedaan en ook daar een hele verbetering tegenover verleden jaar. De track is goed ingereden, alles super droog, de nieuwe rockgarden is de moeite waard. Enkel dat stuk het dichtste bij de tunnel/brug naar De Schorre, daar liggen die takken echt te hoog, daar is nog wat verbetering welkom.

Maar alweer bedankt voor al het werk dat in dit project is gestoken... mss morgenvroeg stiekem weer? :bounce: =D> =D> =P~

Mojo
Voor een technische biker is niets te hoog , misschien is dat stuk wat versperd door bramen of omgevallen bomen, takken , ik moet zelf nog is gaan checken , vrijdag dan
Maartenmichiels
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 27 jul 2012 16:47
Rijdt met: Scott Scale 950

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Maartenmichiels »

Ben net in De Schorre en in Terhagen geweest. Is de afpijling van De Schorre echt helemaal af? Dan heb ik ergens iets gemist denk ik. Nu ben ik wel legendarisch slecht in oriëntatie, dus waarschijnlijk ligt het aan mij.
Ik volg het parcours in De Schorre zonder enig probleem, totdat ik bovenkom na die klim naast het wandelpad en de trap. Je komt dan boven op een nogal breed wandelpad. Vanaf daar staan toch geen pijlen meer? Ik rijd dan zelf helemaal rond de deltaweide, tot aan die afdaling aan de kant van de Dirkputstraat (denk ik), gevolgd door dat hele stuk naast die visput. Helemaal op het einde kom ik dan uit tegenover de brasserie, op dat grote plein. Maar daar staan toch nergens nog pijlen?

Maarten
Cjeep
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 13 jun 2012 08:22
Rijdt met: Trek top fuel 8

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Cjeep »

Ik zou morgen misschien eens in de schorre willen gaan rijden. Stop met de auto aan de parking waar de lange trap en lift zijn. Waar kan ik dan het beste de lus aanpikken?
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Ivo L »

Cjeep schreef:Ik zou morgen misschien eens in de schorre willen gaan rijden. Stop met de auto aan de parking waar de lange trap en lift zijn. Waar kan ik dan het beste de lus aanpikken?
Langs de trap naar beneden rijden, efkes 50 meter naar links, houten brug oversteken, rond de klimtoren en paar meter verder komt ge in de grote put. Aan uw rechterkant beginnen de pijltjes (zwarte BLOSO pijltjes)
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Maartenmichiels schreef:Ben net in De Schorre en in Terhagen geweest. Is de afpijling van De Schorre echt helemaal af? Dan heb ik ergens iets gemist denk ik. Nu ben ik wel legendarisch slecht in oriëntatie, dus waarschijnlijk ligt het aan mij.
Ik volg het parcours in De Schorre zonder enig probleem, totdat ik bovenkom na die klim naast het wandelpad en de trap. Je komt dan boven op een nogal breed wandelpad. Vanaf daar staan toch geen pijlen meer? Ik rijd dan zelf helemaal rond de deltaweide, tot aan die afdaling aan de kant van de Dirkputstraat (denk ik), gevolgd door dat hele stuk naast die visput. Helemaal op het einde kom ik dan uit tegenover de brasserie, op dat grote plein. Maar daar staan toch nergens nog pijlen?

Maarten
het zal pas klaar voor13 september

gr Peter
mtb117
Mountainbiker
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 06:43
Rijdt met: gaint atx

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door mtb117 »

Vanaf maandag is alles weg van tml terug normaal kunnen rijden wij zijn volop bezig met zetten van pijlen van blosso
Plaats reactie