Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Koen De Houwer
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 17 aug 2004 14:14
Rijdt met: GT XIZANG

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Koen De Houwer »

Lesley1980 schreef:Ik ga vrijdag na men vroege shift nog eens wat spelen daar. Is al tijdje geleden dat ik er nog geweest ben.

Ikke vrijdag voor de late ;-)
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sam2300 »

Ik ben aan twijfelen om morgen te gaan, iemand die vandaag geweest is of de staat van het parcours kent? Na die regenval van zaterdag...
canadesemoose
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 09 sep 2014 17:20

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door canadesemoose »

sam2300 schreef:Ik ben aan twijfelen om morgen te gaan, iemand die vandaag geweest is of de staat van het parcours kent? Na die regenval van zaterdag...
Niet twijfelen en gewoon komen rijden :-D Ik ben maandag geweest en het lag er toen al nagenoeg perfect bij (op een enkel modderplekje na). Let wel dat de doorgang van de Schorre naar Terhagen via de tunnel (waarbij je na de tunnel uitkomt aan het einde van het wortelpad) momenteel is afgesloten met dranghekken (iets met bodemsanering of zo) maar voor de rest... Biken maar :-D
Jordy2840
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 15 apr 2015 08:05

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Jordy2840 »

Gisterenmiddag eens gaan rijden in de putte maar ben nog maar een beginner. Parcours dat ik heb gevonden lag er wel zeer goed bij.
Iemand tips waar ik het beste op techniek kan oefenen?
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door serge »

Jordy2840 schreef:Gisterenmiddag eens gaan rijden in de putte maar ben nog maar een beginner. Parcours dat ik heb gevonden lag er wel zeer goed bij.
Iemand tips waar ik het beste op techniek kan oefenen?
Daar?
Koen De Houwer
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 17 aug 2004 14:14
Rijdt met: GT XIZANG

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Koen De Houwer »

Ik ben er net geweest en het ligt er ZALIG bij! Op een paar plassen na....

Veel plezier daar!


Koen
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door sam2300 »

Check, enkel in terhagen hier en daar een nat plekske, maar alles goed te doen. Tegen vant weekend zalt wel kurkdroog liggen...

Mij weeral goed geamuseerd! Zoals gezegd wel rond moeten rijden aan het tunneltje onder de bosstraat.

Btw; ben ook nog eens door het waterfront gepasseerd, ook daar lag alles pico bello!
Gebruikersavatar
Birdie
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 06 jan 2007 14:03

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Birdie »

Is het nog steeds mogelijk om de fluo bolletjes te volgen vanaf de lift?
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door bip bip »

ook net terug, spijtig dat er weer een deel pijlen in Terhagen verdwenen zijn :evil: .
Voor het eerst de volledige singletrack langs de visvijver gereden, smullen.... :drunk:

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Ben vndg is gaan biken , id pijlen verdwenen, had graag iemand gekend die weet wie dat doet OMG !!
betrappen dus .. afgelopen afwateringwerken doen prima hun job, ik ga volgende week nog wat slijkpoelen aanpakken, deze week is training voorrang ,
Mtb de schorre , heeft wat zaagwerk nodig , afwatering en herstel maat wanneer beginnen ze aan de afpijling ? nog geen bericht ontvangen .
De laatste jump,is zalig om te springen, hoe sneller hoe beter en verder , ik,ga er helemaal, over
Vrijdag namiddag ben ik terug daar , vanaf 14 u parking deltavlieger , de schorre
De rockytrail mag moeilijker , misschien vlgnd jaar want nog meer rotsen gaan halen en die daar leggen is superzwaar maar ja , ze liggen er dan wel voor eeuwig ..... :wink:
Plaats reactie