Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Lesley1980
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 29 okt 2011 19:08
Rijdt met: Kona Colair Deluxe

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Lesley1980 »

Gisteren samen met xxbeemerxx nog eens gaan rijden in de schorre en omgeving en de nieuwe stukken van de TT in Niel gedaan. De ondergrond lag er perfect bij en veel nieuwe stukken gedaan.
Veel mooie nieuwe stukken vind ik persoonlijk.

Grtz Lesley
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Reflex »

Vandaag ook maar weer eens gaan fietsen in de Schorre. Ondanks de regen van gisteren lag het er perfect bij. Wel moeite met parkeren op mijn vertrouwde spot (parking aan deltaweide) omdat dit de VIP parking was voor het EK Hockey. Uiteindelijk maar een ander plekje gezocht. Verbazingwekkend dat ik geen enkele andere biker gezien heb ondanks dat het een mooie dag was.

Afbeelding
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik ga dinsdag of donderdag nog eens normaal...afhankelijk van t weer en van het werk
Rolla
Mountainbiker
Berichten: 555
Lid geworden op: di 27 apr 2004 19:54
Rijdt met: 2019 Merida Big Nine 700
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Rolla »

Reflex schreef:Vandaag ook maar weer eens gaan fietsen in de Schorre. Ondanks de regen van gisteren lag het er perfect bij. Wel moeite met parkeren op mijn vertrouwde spot (parking aan deltaweide) omdat dit de VIP parking was voor het EK Hockey. Uiteindelijk maar een ander plekje gezocht. Verbazingwekkend dat ik geen enkele andere biker gezien heb ondanks dat het een mooie dag was.
Ik ben er vandaag wel geweest, twee keer zelfs: vanmorgen met mijn zoontje (vooral dan meer de kant van Terhagen) en deze namiddag terug komen biken met m'n schoonbroer. 't Kan wel dat je me niet gezien hebt omdat ik druk bezig was een netelbad te nemen #-o : 'k Heb me namelijk op een bepaald ogenblik op een singletrack opzij gesmeten, recht de netels in, om een frontale botsing met een +- 12jarige te vermijden die met zijn papa op de cyclocross fiets aan't trainen was. Zo dus een botsing vermeden en enkel wat schrammen en jeuk aan over gehouden :lol:

Greetzzz, Rolla
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door El Perro Diablo »

BerggeitCasualFietser schreef:Ik ga dinsdag of donderdag nog eens normaal...afhankelijk van t weer en van het werk

Vandaag= dinsdag....deze namiddag ga ik wat trainen....als ge ne disco-Niner met vaste vork en DH banden ziet voorbijstuiven....roep iets schunnigs, dan weet ik dat gij de Geit zet!!!! :-D
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Stokke »

Indien ge de lus kleiputten erbij neemt

Gisteren hingen er hier en daar nog wat rood witte linten in de weg van een of andere wandeltocht aan de pijlen te zien

BTW ni te lang blijven plakken aan de hockey :lol:
Der loopt hier en daar wel wat kortgerokt vrouwelijk schoon :drunk:
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

El Perro Diablo schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Ik ga dinsdag of donderdag nog eens normaal...afhankelijk van t weer en van het werk

Vandaag= dinsdag....deze namiddag ga ik wat trainen....als ge ne disco-Niner met vaste vork en DH banden ziet voorbijstuiven....roep iets schunnigs, dan weet ik dat gij de Geit zet!!!! :-D
vandaag zal niet lukken, fiets is binnen voor herstelling.... :(
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door El Perro Diablo »

Ik zit er elke namiddag.......behalve vrijdag en zaterdag, dan zit ik in Beringen, vliegles nemen op den drop aldaar....
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

El Perro Diablo schreef:Ik zit er elke namiddag.......behalve vrijdag en zaterdag, dan zit ik in Beringen, vliegles nemen op den drop aldaar....
dan zit ik meestal te werken, toch maar eens halve dag nemen :D deze week niet meer door het werken met targets, evt bij goe weer wil ik wel eens afkomen in de namiddag, volgens mij kan ik nog wel wat leren van jou als ik dat hier allemaal lees.

Ik roep wel op de dag dat ik weet dat gij er zijt naar iedereen iets schunnigs, want al die bikes uit elkaar halen, ben ik niet zo goed in ](*,)
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door El Perro Diablo »

Stuur me den dag of liefst 2 op voorhand ne PB, dan laat ik u alle verborgen weggeskes en de kinky stuff zien.
Plaats reactie