Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Lesley1980
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 29 okt 2011 19:08
Rijdt met: Kona Colair Deluxe

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Lesley1980 »

Vandeweek ook al eens gaan kijken en was doenbaar dus vandaag terug gereden en me super geamuzeerd.
Parcour ligt er super bij maar er is wel wat veranderd heb ik gemerkt, paar mooie aanpassingen gebeurd.
Wel een paar keer terug moeten zoeken hoe ik moest rijden maar tis allemaal goe gekomen, daarna nog ff de bosstraat ondergereden en naar de putten ernaast geweest ook daar de perfecte ondergrond. Nu maar hopen dat het droog blijft dan gaan we nog leuke tijden tegemoet.

Grtz
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Timmyy »

Vandaag nog eens gaan rijden in de schorre. Ik heb er dan ook een pure techniek training van gemaakt. Er is veel leuks bijgekomen sinds ik daar de laaste keer was. Echt super!

(Aan de bikers met de focus met nobby nic's en de cube 29': ik ben die ene klim waar we allemaal afstapte nog eens gaan doen en boven geraakt (o) Dus het is tedoen. grtz de biker met de groene massi :-D )

Grtz Timmyy
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Timmyy »

Jannemanneke schreef:Kan je daar zo maar vrij rond rijden? En langs waar rij je daar 't best binnen? Afpijling voorzien?
Je kan er vrij rond rijden met uitzondering de week van Tomorrow Land. Waar je begint maakt niet uit. De meeste beginnen aan de lift, maar je kan eenders waar inpikken.

Grtz Timmyy
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Timmyy schreef:
Jannemanneke schreef:Kan je daar zo maar vrij rond rijden? En langs waar rij je daar 't best binnen? Afpijling voorzien?
Je kan er vrij rond rijden met uitzondering de week van Tomorrow Land. Waar je begint maakt niet uit. De meeste beginnen aan de lift, maar je kan eenders waar inpikken.

Grtz Timmyy
goed om te weten waar, ben de vorige keer ingepikt aan de grote grasvlakte
Gebruikersavatar
Lesley1980
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 29 okt 2011 19:08
Rijdt met: Kona Colair Deluxe

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Lesley1980 »

Ik start meestal aan de deltaweide iets voorbij de klimmuur het bos in.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

wou vandeweek nog eens gaan, maar met al die regen op komst ...
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Kristof Huyck »

BerggeitCasualFietser schreef:wou vandeweek nog eens gaan, maar met al die regen op komst ...
Vandaag zou het nog droog blijven :wink:
Rising Sun
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 18 jun 2007 13:27
Rijdt met: Trek 8500 2010

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Rising Sun »

Ik ben er gisteren nog eens gaan rijden. Ondergrond was beter dan op paasmaandag. Het is niet altijd gemakkelijk om de oranje bollen te vinden, dus ben wel een paar keer moeten terugdraaien. Verder is dit een zalig technisch parcours. De chicken runs zijn voor mij niet meer nodig, maar wel goed dat ze bestaan :-?
Rolla
Mountainbiker
Berichten: 555
Lid geworden op: di 27 apr 2004 19:54
Rijdt met: 2019 Merida Big Nine 700
Contacteer:

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Rolla »

Gisteren 's morgens ook nog's door de Schorre en de kleiputten gereden, als onderdeel van m'n lokale training.
Ik had eerder vorige week m'n Renegades terug opgelegd, maar die bandjes schoten hier en daar wat tekort :oops:
Goed voor de techniek, dat dan weer wel :-D


Na de middag met de zoon (11j) enkele stukken van het parcours nog's over gedaan, vooral dan langs de kant van Terhagen tot aan de Bosstraat. De zoon heeft zich kostelijk geamuseerd, de fiere papa ook =D> .
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Rolla schreef:Gisteren 's morgens ook nog's door de Schorre en de kleiputten gereden, als onderdeel van m'n lokale training.
Ik had eerder vorige week m'n Renegades terug opgelegd, maar die bandjes schoten hier en daar wat tekort :oops:
Goed voor de techniek, dat dan weer wel :-D


Na de middag met de zoon (11j) enkele stukken van het parcours nog's over gedaan, vooral dan langs de kant van Terhagen tot aan de Bosstraat. De zoon heeft zich kostelijk geamuseerd, de fiere papa ook =D> .
goed te doen met de laatste regenbuitjes? als het niet te hard regent, donderdag eens gon zien...
Plaats reactie