0udenaarde - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
zoveelstebiker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: za 01 okt 2005 17:10
Rijdt met: Merida Ninety Six ALu

Bericht door zoveelstebiker »

Ik ben de koppenberg zonder " problemen"( wil zeggen tege 6-7 km/u ) opgerden , maar de offroad ladeuze ben ik niet op geraakt :^o , heb wel maar 1 keer geprobeerd :D
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

ik heb zojuist de koppenberg opgereden, aan 8 per uur, tis natuurlijk wel knijp knijp in de kuiten maar kmoet wel zeggen ik train mezelf de laatste tijd veel op de koppenberg, ik doe hem toch een goeie 2-3 keer per week, en als je dan de patersberg oprijd, gaat het VEEEEEEEL soepelder.

Ahja rumble01, probeer es op die betonboordjes te rijden voor te beginnen, zal veel makkelijker gaan :wink:


BTW iemand zin om deze week de BLOSO van oudenaarde samen te doen???
wannesvda
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 23 jun 2006 14:24
Rijdt met: Cube Reaction black 2006
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Vandaag de groene en blauwe lus gereden samen met mijn vriendin. Heel goed meegevallen, de signalisatie was perfect, enkel bij de splitsing tussen blauw en groen moet ik het groene pijltje ergens gemist hebben. Aangezien we nog maar net opgewarmd waren, hebben we de blauwe route er met veel plezier bijgenomen.

Het parcours lag er goed bij, zeker gezien het weer van de laatste maand. Enkel na de passage in Kerselare waren er enkele paadjes tussen de akkers die herschapen waren in een modderbad. Persoonlijk hou ik daar niet echt van, vandaag kon ik het nog minder appreciëren, dit was namelijk de eerste rit met de nieuwe Reaction (binnenkort in de Showroom :wink: ).

Na afloop de fietsen mooi afgespoten aan de Recrean. Het viel mij op dat dit nu gratis is, enkele jaren geleden heb ik hier nog voor moeten betalen. Dan maar iets gedronken in ruil voor deze mooie service!
Gebruikersavatar
Anakin
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 19:41
Rijdt met: Epic pro 18/ Trek checkpoint SL5 20

Bericht door Anakin »

heb deze week de maandelijkse controle van de bordjes gedaan en alles was nog perfect in orde
king of cobblestones
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 10:22
Rijdt met: Scott USA

Laurens

Bericht door king of cobblestones »

Zalug toerke vooral mee de schoone afdalingskes ! ma pas op op sommige stukskes da ge nie te dicht bij elkaar rijd want eergisteren => vollenbak afdaling en plots al slijk en kzagt nie dus plets op mijn :-D
Gebruikersavatar
jootje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: za 23 dec 2006 19:33
Rijdt met: Canyon CF SL 29

Bericht door jootje »

Heb zaterdag 20 jan 07 een stuk van de route gereden. Het was wel heel nat, maar ik heb slecht nieuws: "men" heeft met een klein kraantje wat zitten graven in de aanloop naar het wortelpad. Gevolg: alle klei-ondergrond ligt boven en als het wat nat is is er nu echt geen doorkomen aan. Spijtig!
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

gisteren nog aan et boomwortel pad gezeten en
ligt er zeer goed bij :-)
de klei is slechts een klein laagje boven de kasseien dus da
moet meevallen denkik.
Me wa foto's :
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
smetje 5
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 22 mei 2006 11:52
Rijdt met: orbea zenith 2007 sram x.o fox aalter

Bericht door smetje 5 »

vandaag de bloso route gedaan in oudenaarde en twas weeral genieten en zeker nu het goe weer was vandaag , overal boven geraakt ook wortelpadje dus was ik weer tevree
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

Waarom velen nu bezig zijn over die boomwortel , dat versta ik toch niet .
Die ligt toch niet moeilijk .
Als ge afkomt met genoeg snelheid kun je er gewoon over/op springen , wat soms rapper gaat want heb er zo eens iemand voorbij gestoken .
Die reed rechts en ik heb erover gesprongen en zo had ik hem ingehaald .
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

ooSoo schreef:Waarom velen nu bezig zijn over die boomwortel , dat versta ik toch niet .
Die ligt toch niet moeilijk .
Als ge afkomt met genoeg snelheid kun je er gewoon over/op springen , wat soms rapper gaat want heb er zo eens iemand voorbij gestoken .
Die reed rechts en ik heb erover gesprongen en zo had ik hem ingehaald .
ooSoo,

Ofwel heb jij het niet over het juiste boomwortelpad ofwel ben jij toch wel ne crak zenne. Ik heb er daar al heelwat te voet zien gaan van voor die boomwortel, laat staan dat ze der dan nog eens over springen? Ik ben er wel al iedere keer boven gereden, maar 'k had nooit veel overschot.
Plaats reactie