Routes rond Brugge?

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

Stancke schreef:Vandaag de Bloso route gedaan met start in domein Tudor. Toen ik uit het bos kwam na een 10tal minuten was ik de weg al kwijt :lol: Ik zag niet echt bordjes staan :-?


Tis dat je niet goed gekeken hebt denk ik want ze staan er wel degelijk ,al verschillende maal deze rit gereden en nog geen problemen gehad !of zou moeten zijn dat ze weg zijn sedert een 2tal weken kan ook zijn he !! #-o
Stancke
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 29 mei 2011 01:01
Rijdt met: Giant Talon 0 2011

Bericht door Stancke »

debiker schreef:
Stancke schreef:Vandaag de Bloso route gedaan met start in domein Tudor. Toen ik uit het bos kwam na een 10tal minuten was ik de weg al kwijt :lol: Ik zag niet echt bordjes staan :-?


Tis dat je niet goed gekeken hebt denk ik want ze staan er wel degelijk ,al verschillende maal deze rit gereden en nog geen problemen gehad !of zou moeten zijn dat ze weg zijn sedert een 2tal weken kan ook zijn he !! #-o
No shit Sherlock, gisteren de route nóg eens gedaan en totaal geen bordjes te zien...

In het begin rij je een stukje vlak naast de autosnelweg, bij het verlaten van het bos rij je even op kiezelsteentjes en kom je dan in een straat terecht met huizen. Je volgt die bocht mee naar rechts en dan? :-? Als ik de straat uit rij, kan ik naar links of rechts maar totaal niets te zien van pijlen of wat dan ook ofwel ben ik gewoon blind?
fhilty
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 31 jan 2011 22:55
Rijdt met: stevens

Bericht door fhilty »

ik heb vanmorgen ook de route gereden en alle pijltjes gingen er nog
Stancke
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 29 mei 2011 01:01
Rijdt met: Giant Talon 0 2011

Bericht door Stancke »

Misterie opgelost!

Ik reed gewoon in tegengestelde richting :lol: Deze middag de hele route gedaan :lol:

Altijd al geweten dat aardrijkskunde niet m'n beste vak was :oops:
Gebruikersavatar
3s
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 01 feb 2008 16:19
Rijdt met: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)

Bericht door 3s »

Ik heb een kort "trainingsritje" van aan treinstation Sint-Pieters door de polders. In een klein uurtje ben je rond, lekker "knallen"...
Moest je geïnteresseerd zijn, dan post ik hier wel eens als ik het nog eens rij!
Gebruikersavatar
Muppet
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 19 jun 2011 18:11
Rijdt met: Bulls King Boa

Bericht door Muppet »

Troost je Stancke,

Heb dezelfde fout gemaakt. Gelukkig nog tijdig gezien. Wel paar extra kilometers op de teller daardoor maar da's niet erg toch. Binnenkort route nog es doen. Nog weinig ervaring maar tot nu toe de leukste tocht dicht in de buurt.
Stancke
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 29 mei 2011 01:01
Rijdt met: Giant Talon 0 2011

Bericht door Stancke »

Muppet schreef:Troost je Stancke,

Heb dezelfde fout gemaakt. Gelukkig nog tijdig gezien. Wel paar extra kilometers op de teller daardoor maar da's niet erg toch. Binnenkort route nog es doen. Nog weinig ervaring maar tot nu toe de leukste tocht dicht in de buurt.
Hehe :wink:

Ik vind het best een leuke toer voor tussendoor eens te doen... Meestal neem ik nog wat km's extra waardoor ik altijd rond ben in 3u, ideaal.
Gebruikersavatar
cabra
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 30 jul 2011 12:44
Rijdt met: Granville

Bericht door cabra »

deze route inmiddels al een paar keer gereden, :-D
leuk voor mij als beginner =D>
nu heb ik wel de laatste 2x in het maskobos(zerkegem) daar een extra stukje bijgenomen,als je de single track bijna op het eind bent,voor de 90° bocht naar rechts die je normaal moet volgen links afdraait en de rode natuurpunt pijltjes volgt heb je(voor mij dan toch) een heel leuk stuk singletrack erbij,weet eig wel niet of je daar met de mtb door mag :oops:
je komt dan terug aan de ingang van het maskobos(en kan dus een paar keer dit stukje doen =D> =D> )

volgende week eens die in assbroek proberen :bounce:
Gebruikersavatar
tipi
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 11:42
Rijdt met: Niner Air 9 Carbon, Lapierre Zesty AM

Bericht door tipi »

Cabra,

In assebroek kruist de beernem-route de astridlaan; je kan dan quasi vanuit brugge inpikken op die route ter hoogte van de kerklaan

Gr,
Gebruikersavatar
cabra
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 30 jul 2011 12:44
Rijdt met: Granville

Bericht door cabra »

weet er hier iem de km van de mtb-route die start aan het julien saelens-sportcentrum??

zou deze morgen eens willen 'proberen'

grts
Plaats reactie