Drunen (Nederland)

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Bericht door flipp »

Mmmm..Mss toch eens een uitstapje naar Drunen maken :-D
Ziet er wel tof uit
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Niet vergeten om eerst een sticker te kopen hé. Kost je vijf euro en die gaan integraal naar het onderhoud vd route. Je kan die kopen bij Bosch en duin en de Rustende jager. Ik vertrek altijd aan Bosch en duin, daar drinken we achteraf nog een erwtensoepke en nen hollandsen trappist aan den openhaard :drunk:

Als je bij controle geen sticker hebt, kost je dit iets meer dan 5 euro :lol:
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Vandaag drie rondjes gereden, keiharde ondergrond en geen ijs. Gewoon het bruine spoortje volgen..
http://connect.garmin.com/activity/148075186
Gebruikersavatar
henkdetank
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 21 apr 2007 16:37
Rijdt met: Megamo Track xx1 gold ed.

Bericht door henkdetank »

die 5 euro is voor het hele jaar, je kan voor 1 euro een dagkaartje kopen
is het zeker waard,
als ze daarvoor de route onderhouden mogen ze het overal doen
CX Hein
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 10:45
Rijdt met: Specialized

Bericht door CX Hein »

Het natuurgebied Loonse en Drunense duinen wordt beheerd door Natuurmonumenten, 1 van de vele Nederlands natuurorganisaties. Het MTB vignet van 5 euro is voor 1 jaar geldig. En daarmee kan je ook terecht op de andere 2 routes van Natuurmonumenten. Deze zijn wel wat verder weg: beide in de buurt van Arnhem (Rheden en Zeddam). En beide kennen een veel groter en pittiger hoogteverschil dan LDD.

http://www.natuurmonumenten.nl/content/mtb-vergunning
paflov
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: di 14 nov 2006 21:23
Rijdt met: x-trail

Bericht door paflov »

Dit is mountainbiken!

Wauw, wat een route!

Het is inderdaad een grote rollercoaster van singeltracks.... en vrij pittig... op-af-op-af-links-rechts!

Naar mijn mening weinig momenten van rust of mss beter: je wil jezelf geen rust gunnen:-)

Volop actie in een prachtig decor daar in holland!

Voor mij 50 km rijden vanuit turnhout en heb nu toch toegang de rest vant jaar, zal ni lang duren vooraleer ik daar weer te vinden ben!![/b]
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Bericht door Japie carbon »

Ben je in Dorst of in drunen geweest? Want als je Drunen al een rollercoaster vind moet je zeker naar Dorst gaan!
paflov
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: di 14 nov 2006 21:23
Rijdt met: x-trail

Bericht door paflov »

Hey Japie,

Route van dorst is maar 8 km heb ik gelezen?

Gr
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Bericht door Japie carbon »

Inmiddels iets meer dan 9 geloof ik, maar is zeker de moeite waard om ook meerdere keren te rijden. Vanochtend 5 rondjes gedaan, en t blijft altijd genieten.[/b]
Gebruikersavatar
Chocomel
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 18:37
Rijdt met: Canyon Lux

Bericht door Chocomel »

De laatste keer dat ik er gereden heb had ik meteen controle door de boswachter. Was in orde. Hij staat meestal op moeilijke punten waar bikers af moeten stappen, zodat hij snel kan zien of er een sticker is geplakt. Boswachter gaf trouwens aan dat als je buiten de route gaat biken je ook een prent krijgt, die fors hoger ligt dan de aanschaf van een sticker.
Plaats reactie