La Roche

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Jass
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 04 okt 2002 11:44
Rijdt met: Cannondale Jekyll 700 '03 met Lefty enzo en een Giant ATX 830

La Roche

Bericht door Jass »

Eind feb ga ik naar La Roche. Heeft iemand ervaring met de vaste routes daar???
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

die zijn prachtig!! best wel kaart kopen !
Gebruikersavatar
Dingo
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Bericht door Dingo »

Stevige routes, daar. Ik ga er liever in de zomer. Koop inderdaad een kaart. Koop vooral ook het roadbook, want de kaart is niet altijd even duidelijk. De bepijling is niet overal wat het moet zijn. Soms staan er pijlen op een betonblokje op de grond, midden in de bos. Als daar dan bladeren op liggen zal je ze niet zien. :(
In de winkelwandelstraat is een apoteek. Daarnaast kan je naar omhoog rijden. Zeker doen, dit is de "col de hausire".
Mijn voorkeur : Circuit 1, 2, en 5
Gebruikersavatar
Dingo
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Bericht door Dingo »

De beekjes zullen wel serieuze rivieren zijn denk ik.
Laat maar weten. :wink:
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ik heb er hier al een paar keer over gepost, doe een search op mijn nick voor author en trefwoord la roche.
Die Col de Haussiere is echt een aanrader, als opwarmer kan je die 1,5km doen en daarna de 3.9km dewelke zwaar is. Het lijkt erop dat die routes het ganse jaar deftig berijdbaar zijn, laatste keer dat ik er was lag het er volledig bevroren bij. Je kan eigenlijk niet misrijden met een kaart en roadbook (Elise of zoiets, zie mtbroutes.be).
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Ben vorig weekend naar La Roche geweest, ben wel overwegend op de asfalt-wegjes gebleven, heerlijke streek om te biken, zeker de Haussire is een aanrader (na 3 keer begin je het wel te voelen), voor een verslagje en enkele fotokes ---> *** Frens in La Roche *** (nieuws & foto)
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Gij zijt verdorie een kletsekop. :lol:
Da zijn gevaarlijke mannen in de bergen (cfr. Pantani). ;)

Sjieke foto's btw...
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

JFK schreef:Gij zijt verdorie een kletsekop. :lol:
Da zijn gevaarlijke mannen in de bergen (cfr. Pantani). ;)

Sjieke foto's btw...

die vleesklak is gekomen sinds ik op zonne-energie rij, nie gemakkelijk in België :lol:
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Knappe foto's, maar wat ik niet snap is dat je niet in de bossen ging. Als het er bevroren bij ligt kan je daar even goed trainen. Mocht je daar alleen gereden hebben had je beter eens gepost, k'ging komen helpen :D
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

heb vorig jaar samen met den Crazy de route nr 8 gedaan + die beschrijving die hij geeft bij de gebruikerscommentaar over la roche en moet zeggen dat het meer dan de moeite waard was hoor en mijn tong hing op de grond op enkele momenten :tong:
ben zelf niet de beste klimmer dat geef ik toe maar ik heb er waarlijk van genoten dus zeker de 8 ook es proberen
Plaats reactie