Toen alles maar terug ingepakt en in Kasterlee gaan rijden, spijtig. Ik had deze tocht wel es willen doen.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team
Een eerste madam stuurde mij achter het gemeentehuis door, dus achter mij als je met het gezicht naar het bord stond. Dat heb ik gevolgd maar nergens tekens te bespeuren. De volgende stuurde mij richting Witgoor maar ook daar niks te zien.Toon schreef:Een half jaartje geleden deze tocht eens gedaan.
Ik ben toen in Dessel centrum vertrokken en de route eigenlijk direct gevonden (begonnen met groene verbindingsroute)
Dat was naar links als je met je gezicht naar het bord stond.
Als ik het me goed herinner dan eerste straat links
Is dit een stuk rechts van ne grote plas water? Indien ja, dit stuk zat op het einde van de TT begin dit jaar in Dessel. Dan vind ik het iets te.Nico Wils schreef:Sinds kort (denk een maand of 2 3) hebben ze in Dessel op de rode route een zeer technisch stuk ingebouwd met singletracks ter hoogte van de zandgroeve en de nucleaire bedrijven.
Dit technisch stuk is wel de moeite en is ongeveer 1km lang en als je er 10km/u kunt rijden zijde goe bezig, constant draaien en keren langs bomen, speciaal voor ons de bikers, is da nie schoon ???![]()
Waarschijnlijk gaan ze nu op de groene route eveneens zo'n technisch stuk met single trails aanleggen................zo gauw ik meer weet post ik het hier wel.![]()
Ja, dat stuk loopt gelijk mee met het water en stopt aan de kanaaldijk.d@Mit schreef:Is dit een stuk rechts van ne grote plas water? Indien ja, dit stuk zat op het einde van de TT begin dit jaar in Dessel. Dan vind ik het iets te.Nico Wils schreef:Sinds kort (denk een maand of 2 3) hebben ze in Dessel op de rode route een zeer technisch stuk ingebouwd met singletracks ter hoogte van de zandgroeve en de nucleaire bedrijven.
Dit technisch stuk is wel de moeite en is ongeveer 1km lang en als je er 10km/u kunt rijden zijde goe bezig, constant draaien en keren langs bomen, speciaal voor ons de bikers, is da nie schoon ???![]()
Waarschijnlijk gaan ze nu op de groene route eveneens zo'n technisch stuk met single trails aanleggen................zo gauw ik meer weet post ik het hier wel.![]()
Bericht door $mokeyJoe »
In de week mijn wekelijkse trainingen van het campinapad verlengt met de rode route(ik doe anders altijd de groene en de blauwe)Wat zijn er daar voor fijne single-tracks zeg!!Wel wat mulle zand aan de kanten van het bmx-parcour maar een geweldig technisch parcour aan het atoom!Nico Wils schreef:Sinds kort (denk een maand of 2 3) hebben ze in Dessel op de rode route een zeer technisch stuk ingebouwd met singletracks ter hoogte van de zandgroeve en de nucleaire bedrijven.