Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
John
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 15 okt 2002 21:07
Rijdt met: scott g-zero

Bericht door John »

InSiDeOuT schreef: Nog steeds afspraak om 9u?

De respons is wel enorm hé. :wink: :P
Om 9u sta ik op die parking. :bounce: Waarschijnlijk hebben we teveel concurentie van alle tt's die dit weekend georganiseerd worden. Wij hebben als nadeel dat we geen bevoorradingsposten hebben. Alhoewel, we passeren een waterpomp met lekker water en met wat geluk hangen er nog wat appeltjes aan den appelboom die we passeeren. :D
InSiDeOuT
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 05 jul 2004 13:56
Rijdt met: CUBE ATTENTION

Bericht door InSiDeOuT »

Om 9u sta ik op die parking. :bounce: Waarschijnlijk hebben we teveel concurentie van alle tt's die dit weekend georganiseerd worden. Wij hebben als nadeel dat we geen bevoorradingsposten hebben. Alhoewel, we passeren een waterpomp met lekker water en met wat geluk hangen er nog wat appeltjes aan den appelboom die we passeeren. :D
LOL das goed man, dan zien we elkaar daar om 9uur.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Deze morgend vol goede moed vertrokken,2km verder mocht ik mijn reserve-binnenband al bovenhalen...inderdaad,plat gereden :roll: .Heel wat moeilijkheden gehad om die binnenband op mijn crossmaxen te leggen,ligt het aan mij of isda gekend?Dus niet om 9u op de afspraak,maar in Waasmunster om 9u20.Misschien ist wel goe voor de volgende keer om af te spreken dat wie niet verschijnt op de afspraak een 'tweede inpikkans' heeft,een uur later nog eens voorbijrijden op de afspreekplaats of zo.Bon,heb dan maar zelf de Bloso route afgewerkt in tegengestelde richting en ook een ommetje naar het motocrossparcours (man,da ligt daar vettig!).'tProbleem was dat ik alleen John van voornaam kende,dus ieder 'koppel' dat mij passeerde kon rekenen op de uitroep 'John?' #-o Na een paar keer raar bekeken te zijn geweest,hield ik die uitroep zelf ook voor bekeken :lol: .Wie ik wel ben tegengekomen,ziehier een lijstje,wie weet waren jullie derbij,make your pick... :-? :

groepje van 4 met 2 vrouwelijke bikers in rijweg naast de Grote Baan,
2 mtb'ers beiden met een Maes-team uitrusting,
groepje met Spaarselect-trui,
2 mtb'ers,één met zwarte trui en geel fluo schouders en de andere met witte trui en een Cube,
Maes-teamtrui met Giant,
2 bikers waarvan 1 met grijze trui en andere rode (nog een babbel gedaan),
2 bikers met Feryn uitrusting
InSiDeOuT
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 05 jul 2004 13:56
Rijdt met: CUBE ATTENTION

Bericht door InSiDeOuT »

Beste P°

We hebben nochthans gewacht tot 9u30 op de parking in Waasmunster.
Omdat je er toen nog niet was hebben we een steen genomen en op de grond geschreven dat we om 10u zouden terug zijn. 8)

Maar helaas was je niet te bespeuren.

Ik heb wel zo'n 52 kilometer achter de kiezen vandaag.

Een historische gebeurtenis in mijn vier weken durende fietscarrière. :lol:

Nu heb ik toch al 88 km op men teller staan. :P

Misschien tot de volgende keer.


@ John

Bedankt voor de begeleiding vandaag.
Héél wat mooie stukken gezien, waarvan ik het bestaan niet kende.
Hopelijk tot binnenkort!
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

InSiDeOuT schreef:Beste P°

We hebben nochthans gewacht tot 9u30 op de parking in Waasmunster.
Omdat je er toen nog niet was hebben we een steen genomen en op de grond geschreven dat we om 10u zouden terug zijn. 8)

Maar helaas was je niet te bespeuren.

Ik heb wel zo'n 52 kilometer achter de kiezen vandaag.

Een historische gebeurtenis in mijn vier weken durende fietscarrière. :lol:

Nu heb ik toch al 88 km op men teller staan. :P

Misschien tot de volgende keer.


@ John

Bedankt voor de begeleiding vandaag.
Héél wat mooie stukken gezien, waarvan ik het bestaan niet kende.
Hopelijk tot binnenkort!
Das wel dik kl*te :evil: Aangezien ik dacht dat ik sowieso ferm te laat was,ben ik via de taverne Roosenberg de Bloso route begonnen in de hoop jullie te kruisen...Sorry,heb zelf een hekel aan afspraken niet nakomen.Volgende keer sta ik daar een half uur te vroeg,reken maar !! :oops:
InSiDeOuT
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 05 jul 2004 13:56
Rijdt met: CUBE ATTENTION

Bericht door InSiDeOuT »

Geen probleem.

We hadden al zo'n vermoeden van platte band.
Ach ja, shit happens and tomorrow is another day! :wink:
John
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 15 okt 2002 21:07
Rijdt met: scott g-zero

Bericht door John »

P°, gij hebt wat gemist, Om 9u30deden we een kleine ronde in waasmunster om 9u45 stonde we op die parking waar het grote bord van de bloso route staat. Ligt dit niet achter taverne Roosenberg waar jij rondt dezelfde tijd passeerde. #-o Om 10u hebben we de geplande route gedaan maar in tegenovergestelde richting. En jij deed dit ook. #-o Toppunt van al die 2mtb'rs één met zwarte trui en geel fluo schouder en de andere met een witte trui en een Cube. Awel mijn trui is niet zwart maar donkerblouw die witte trui was eigenlijk een t'shirt. Maar wij hebben je niet horen roepen hoor. #-o Je hebt wel geluk gehad dat je mijn echte naam niet kende. Want als je naar iedereen Johnny had geropen dat was je waarschijnlijk niet levend thuisgeraakt. :D Als er iemand is die op een maandag of op een vrijdag avond(nachttocht) wil gaan biken in Waasmunster of Hamme. Laat het maar weten. Als ik vrij ben dan kom ik af. Volgende keer geven we wel via prive berichten elkaars gsm nr door.
InSiDeOuT
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 05 jul 2004 13:56
Rijdt met: CUBE ATTENTION

Bericht door InSiDeOuT »

John schreef:Toppunt van al die 2mtb'rs één met zwarte trui en geel fluo schouder en de andere met een witte trui en een Cube.
Doh! #-o

Dat had ik zelfs nog niet gezien.
Idd, :-k dan zijn we elkaar wel tegengekomen! :lol:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

InSiDeOuT schreef:
John schreef:Toppunt van al die 2mtb'rs één met zwarte trui en geel fluo schouder en de andere met een witte trui en een Cube.
Doh! #-o

Dat had ik zelfs nog niet gezien.
Idd, :-k dan zijn we elkaar wel tegengekomen! :lol:
Gvd,nu voel ik mij pas lomp !!! #-o #-o #-o Ik kan zelfs nog zeggen wààr ik jullie gekruist ben ; aan het kruispunt richting De Ruyter net na de brug ,ik sloeg rechts richting kasseibaantje,jullie moesten links onder de brug door richting Waasmunster dorp...Op dat moment had ik al een 3 tal keer John geroepen naar de verkeerde mensen, :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door op ma 27 feb 2006 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
frankinouille
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 14:58
Rijdt met: Marin pallissade trail

Bericht door frankinouille »

op maandag en dinsdag kan ik steeds overdag MTB'en in Waasmunster. Vanuit Sint-Niklaas is het een peuleschil.
Ben net geweest, en een korte lus tot in Hamme, maar daar lukt het nog niet goed, het staat er tot je kl... vol met netels.
Plaats reactie