Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Rallycrazy
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 13 jan 2004 11:21
Rijdt met: Koga-Miyata X-runner-S

Bericht door Rallycrazy »

Ik wil hier gerust aan meedoen. Tijdens de werkweek wordt dit echter wel moeilijk voor mij, waarschijnlijk voor de meesten onder ons.
Nog wel even rekening houden met het snelheidsverschil, er zitten hier competitierenners tussen (Wacko007) en traagheidskampioenen (zoals ik). Hoe gaan we hiermee om?
InSiDeOuT
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 05 jul 2004 13:56
Rijdt met: CUBE ATTENTION

Bericht door InSiDeOuT »

\:D/ dat vind ik ook wel een goed ideetje.

In de week zal echter niet lukken of het moest 's avonds zijn.
Dan kan ik me misschien wel vrij maken.

Ik moet dringend wat meer rijden maar heb het veel te druk met de job.
Zelfs motorrijden komt er niet meer van :(

Oh ja, zet mij ook maar bij dat lijstje traagheidkampioenen! :lol:
Gebruikersavatar
Simber
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00
Rijdt met: SantoS SingleSpeed

Bericht door Simber »

"HOE" spreken we eens een dag (datum) af. Ben er best van overtuigd dat het een leuke boel zal zijn.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

in de reeks "tips voor trippers" is deze goud waard:
Op zondag 3 oktober (nog een dikke maand dus) organiseert de waasmunsterse mtb-club Just Ridin' (what's in a name) hun jaarlijkse TT. Dit als 'startschot' van de Ronde van het Waasland. Meer info volgt....
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Keep on tripping !!
@catchup: De Waasmunsterse rit staat sowieso met rood aangestipt catchup,das ondertussen een vaste waarde geworden,hoor!Tijd voor het reclameblok :lol: : Perfecte organisatie,goede bevoorrading,gevarieerd parcours en bike-wash door de brandweer.Doen jullie trouwens met de mtb club geen trainingstochten?Want blijkbaar zit er hier wel wat potentieel... :wink:
@insideout & rallycrazy : dat van die traagheidskampioenen ; eerst zien en dan geloven :lol: ! Trouwens,je kan in Waasmunster toch gemakkelijk een paar 'rondjes' doen na een gezamenlijke verkenningsronde of iets in deze aard?Mogelijkheid om ieder zijn eigen tempo te laten rijden (de competitie-mannen of andere kampioenen) om nadien terug in te pikken.. \:D/
John
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 15 okt 2002 21:07
Rijdt met: scott g-zero

Bericht door John »

Na een jaartje afwezigheid op dit forum kom ik hier nog eens piepen. Nu zie ik hier toevallig iets over mijn thuisterein staan. Ikzelf woon in Temse en zit daardoor regelmatig in Waasmunster. Ik wil wel eens met jullie afspreken. Dan kan ik eens zien of ik alle wegjes ken :-? Vanaf midden september kan ik op vrijdag avond en maandag de hele dag biken. Als er zijn die goesting hebben. Laat maar iets weten.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Genoteerd ! Hopelijk kunnen we iets organiseren met een aantal bikers,kvind het net iets plezanter met een groepje...
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Als ik kan, kom ik ook af. Ik ben van Schellebelle en ben ook al enkele keren met de bike richting Bloso Waasmunster gereden, mooie duurtraining. Ik heb wel zin om er eens terug te gaan en vooral wat andere paden te ontdekken !

Wie doet een concreet voorstel ?
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Ik zie da ook wel zitten. Sorry voor de late reactie, maar vorige week zat ik op mijn fiets aan het Garda meer 8)
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Ik wil daar wel een uurke of twee kris kras crossen en gidske spelen, maar wanneer is de vraag.
Plaats reactie