Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
zojdson
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 27 mar 2004 19:52
Rijdt met: Temse
Contacteer:

Bericht door zojdson »

hey ik heb de blozo route in waasmunster ook al heel veel gereden, en ik moet zeggen alle pijltjes staan er nog, van alle kleuren. na een paar keer rijden ken je de weg eigelijk al van buiten, dus who needs de pijltjes..
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Aangezien er op 3 oktober de jaarlijkse TT op de kalender staat : misschien de gelegenheid om in Waasmunster eens de biker achter zijn nick te ontdekken...wie komt er ?
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Ik zal er alvast zijn, tenzij het rotslecht weer is. Alleen nog een tijdstip afspreken, maar da is nu waarschijnlijk nog wa vroeg.

Grtz,

Marc

Ga waarschijnlijk ook zaterdag naar moerbeke, maar met mijn dochter de kleine ronde rijden
Socrates
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 24 sep 2004 13:45
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door Socrates »

Blijven er nu nog vaste afspraken bestaan om samen te biken in Waasmunster? Ben zelf van Dendermonde.
Gebruikersavatar
Simber
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00
Rijdt met: SantoS SingleSpeed

Bericht door Simber »

Zal er ook zijn. Ook al is het rotslecht weer. :-) Rond 9u aan de start.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Socrates schreef:Blijven er nu nog vaste afspraken bestaan om samen te biken in Waasmunster? Ben zelf van Dendermonde.
Kdenk dat het eerder een kwestie is van : ik ga op die dag op dat uur biken in WM en dat degene die kunnen meegaan op tijd op de afspraak zijn... :oops: :oops: :oops:
John
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 15 okt 2002 21:07
Rijdt met: scott g-zero

Bericht door John »

Inderdaad, zet gewoon een uur en datum op het forum en diegene die kunnen zullen wel afkomen. En als niemand binnenwegen kent, dan kun je de bloso route rijden. Ik doe regelmatig een nachttochtje in Waasmunster en Hamme. Als er zijn die eens willen meerijden op een woensdag of vrijdag. Ik kan vanaf 19u. Voor de tt nu zondag moeten we maar afspreken onder de topic tourtochten. Ik ga proberen om te komen.
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Ik heb vandaag mijn eerste MTB-tourke gedaan in Waasmunster. Ik heb er samen met een kameraad de groene+blauwe route gereden (volgens brochure 21km).
Leuke stukjes en veel in de bossen rond Waasmunster. Eerste deel vooral bos eigenlijk: door de weersomstandigheden lag het niet te modderig (een paar stroken die te ontwijken waren, en 1 strook waar je sowieso niet langs kon, dus ploeteren). Ik vind het parcours goed en afwisselend opgebouwd.
Jammer van de bewegwijzering die toch niet echt waterdicht was, vond ik (ofwel waren wij te dikwijls blind)... Pijltjes gemist of uit het zicht opgesteld, denk ik. Nuja, we zijn aangekomen, da's 't belangrijkste.
De blauwe route voert je naar de kanten van Elversele/Hamme. Paar nijdige stukjes vals plat en enkele leuke passages. Op de dijk langs de Durme zware tegenwind, dus ook hier van alles wat. Een aanrader dus. Je kan er ook nog de rode route bijpakken (dan kom je aan 35 km).
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Vandaag ook nog eens langs de rode bloso gepasseerd,blijkbaar zijn de pijltjes opgeknapt en/of vernieuwd..Goed zo !!
Gebruikersavatar
Stibo
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 13:13
Rijdt met: Merida TFS 900

Bericht door Stibo »

Gisteren, maandag 20 december een middagje vrij op school...
Megaschoon weer, dus ik dacht ik rij nog eens naar Waasmunster (15min van mijn deur)
Ik dacht da ik er zo goed als alleen ging zijn...
Jawadde!!!
Kom ik daar zeker ne man of 25 tegen :lol:
Moesten jullie ook op het forum zitten, kunnen jullie je eens bekend maken? Kunnen we op ne vrije namiddag eens allemaal samen gaan biken he!!!

Ik was in Waasmunster tussen 13u30 en 15u15, en had een quick-step-davitamon uitrusting aan.


Mvg
Plaats reactie