Bloso in Lede

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Bloso in Lede

Bericht door KRZA »

Ik heb gisteren bij van Eyck in Aalst in een vlaag horen zeggen dat er in Lede een Bloso-route zou in de maak zijn. Weet hier iemand iets van, of is zelfs het eventuele parcours al bekend?
bonni
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 19 sep 2009 16:47
Rijdt met: cube

Bericht door bonni »

klopt idd , ik ben ze daarnet eens gaan verkennen, vertrek is aan de sporthal , ik denkt dat ze volgende week officieel geopend word.
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Bericht door KRZA »

En? Is't wat of is't geen aanrader... Veel verhard? Ben echt curieus...
bonni
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 19 sep 2009 16:47
Rijdt met: cube

Bericht door bonni »

ik vond het toch niet slecht, vrij vettig op sommige plaatsen maar aangezien de weersomstandigheden niets abnormaal.
Off road is er genoeg , laat me uw bevindingen weten als je hem hebt gereden
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Bericht door KRZA »

bonni schreef:ik vond het toch niet slecht, vrij vettig op sommige plaatsen maar aangezien de weersomstandigheden niets abnormaal.
Off road is er genoeg , laat me uw bevindingen weten als je hem hebt gereden
Zal da doen, 't zal wel voor volgende week zijn. Zondag zit ik in Sint Gillis.
Stompie
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 sep 2009 15:51
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door Stompie »

Een ingescand kaartje staat hier

Uitnodiging voor de opening kan hier gevonden worden.

Met dank aan MTB De Zwette Maanen
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Bericht door KRZA »

=D> =D> =D> =D> =D>
KV
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 25 jun 2005 22:47
Rijdt met: Trek 4500

Bericht door KV »

Gisteren in de barre koude de route van Lede eens getest, door de ondergrond waren alle stroken goed berijdbaar, al werd het door de bevroren sporen op sommige plaatsen wat technisch, mooie route, redelijk wat offroad, alleen jammer dat men het mooiste stukje van Serskampbos letterlijk links laat liggen op de rode route, voor de rest één van de betere van de streek...thuis in Berlare vertrokken, 63 km gem.HR 175,Max.HR192, AVG.Snelheid 22.6
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Bericht door KRZA »

KV schreef:Gisteren in de barre koude de route van Lede eens getest, door de ondergrond waren alle stroken goed berijdbaar, al werd het door de bevroren sporen op sommige plaatsen wat technisch, mooie route, redelijk wat offroad, alleen jammer dat men het mooiste stukje van Serskampbos letterlijk links laat liggen op de rode route, voor de rest één van de betere van de streek...thuis in Berlare vertrokken, 63 km gem.HR 175,Max.HR192, AVG.Snelheid 22.6
Ik ben ook van Berlare, waar zijt ge gestart met de route? Aan de sporthal, of hebt ge ergens dichter ingepikt?
KV
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 25 jun 2005 22:47
Rijdt met: Trek 4500

Bericht door KV »

KRZA schreef:
KV schreef:Gisteren in de barre koude de route van Lede eens getest, door de ondergrond waren alle stroken goed berijdbaar, al werd het door de bevroren sporen op sommige plaatsen wat technisch, mooie route, redelijk wat offroad, alleen jammer dat men het mooiste stukje van Serskampbos letterlijk links laat liggen op de rode route, voor de rest één van de betere van de streek...thuis in Berlare vertrokken, 63 km gem.HR 175,Max.HR192, AVG.Snelheid 22.6
Ik ben ook van Berlare, waar zijt ge gestart met de route? Aan de sporthal, of hebt ge ergens dichter ingepikt?

Ik heb ingepikt niet ver van het voetbalveld van FC Ronkenburg in Lede, over de brug in Schoonaarde,richting Wichelen, rechtover het tankstation van Bogaert links over de spoorweg,direct rechts, daarna is er op de linkerkant een off road stuk,daar sla ik in, op het einde van de veldweg naar rechts en dan terug links, als je die baan richting Lede blijft volgen zie je op je rechterkant blauwe pijltjes hangen...
Plaats reactie