Wortegem-Petegem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Beta
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 02 feb 2005 16:25
Rijdt met: Cannondale Taurine, Cannondale SE2000, Pinarello Prince, Cannondale CAAD3 road

Bericht door Beta »

Ik heb vandaag de groene gedaan (wel nog een stuk bijgefietst), maar ik vond ze te vlak. Liever de routes van Oudenaarde ...
wannesvda
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 23 jun 2006 14:24
Rijdt met: Cube Reaction black 2006
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Op 1 mei samen met mijn vriendin en een vriend de volledige toer gedaan. Alles lag er nog steeds heel goed bij. Nergens problemen gehad.
Blijft een zeer mooie route voor mensen die kunnen genieten van wat natuurschoon. De zware beklimmingen zoek je natuurlijk beter in de route van Oudenaarde of Ronse. Ideaal voor een paar uur doorrijden en van het landschap genieten...
CC13
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 03 apr 2007 19:42
Rijdt met: Trek

Bericht door CC13 »

Vorige donderdag voor het eerst deze route gereden. Mooie vlotte rit. Snel parcours. Ideaal voor als je eens 2 uren wil mountainbiken. Op het begin na voor de rest goede aanduiding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

deze zondag nog eens gereden met Steenbakker Yoerik en een paar vrienden... Leuke tocht, lag mooi berijdbaar, hier en daar wat modder,...

Hadden een mooi gemiddelde van 20.9 km/h op de rode lus van 48 km met hier en daar toch eens te moeten wachten op de anderen...

Duidelijk zichtbaar dat er geen tt was in de buurt want toch wel nog mtb'ers tegengekomen... Een paar ingehaald, een tweetal gezien dat startte in Ooike,...

Zeker nog eens voor herhaling vatbaar en tijdens droge periodes leuk als doordeweekse training... :wink:
Gebruikersavatar
Ice Cube
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 29 aug 2007 13:40

Bericht door Ice Cube »

Gisteren deze route gereden (rode pijlen), het was echt genieten :drunk:
Maar ik heb toch een vraagje, na rond +/- 38 km ben ik verloren gereden, geen pijl meer te bespeuren aan een 5 wegen-kruispunt... juist na een hellingske op de baan.
Kan iemand mij hier een antwoord op geven want die route wil ik zeker terug proberen.
Ciao.
Gebruikersavatar
den Trekmountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:23
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door den Trekmountainbiker »

Hoi, deze morgen de blauwe lus gedaan met mijn zoon, (13 j)
vertrokken van thuis, (machelen )
In wortegem direct de blauwe pijltjes beginnen volgen, tging goe, wel wat modder tegen gekomen, na de laatste dagen regen
Twas genieten van tlandschap met af en toe een wegspurtend konijn en fazanten =D> =D>
Nergens foutgereden, en een goede bepijling
Voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we de rode eens proberen
Voldaan thuis gekomen met 50 km op den teller :-? :-?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Vorig weekend samen met 11 steenbakkers deze route afgehaspeld.
De rode toer gedaan, gestart met het einde van den toer hier in Elsegem en dan vanaf domein De Ghellinck de rest gedaan.
Leuke tocht, was echt heel droog en dus een vlamparcours. Achteraf nog nen apres bij mij thuis met de steenbakkers...

Leuk toerke om ne keer 's avonds te doen... als training tijdens de week... :wink:

Bepijling perfect en overal goed onderhoud, behalve één stuk waar den boer het pad heeft meegenomen en daar dan ook de mais heeft over gezet (in Moregem)
swimmer
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 04 dec 2004 18:06
Rijdt met: B1 Team Replic

Bericht door swimmer »

Rock Rider schreef: Bepijling perfect en overal goed onderhoud, behalve één stuk waar den boer het pad heeft meegenomen en daar dan ook de mais heeft over gezet (in Moregem)
Ik heb deze morgen de route gereden. Er liep precies een padje door dat maisveld, dus ik ben er gewoon doorgereden. Het gaf wel iets speciaals, maar je kan er wel door. Al is het wel opletten als ze de mais aan het afdoen zijn natuurlijk :-D

Voor de rest alles probleemloos gereden.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

swimmer schreef:
Rock Rider schreef: Bepijling perfect en overal goed onderhoud, behalve één stuk waar den boer het pad heeft meegenomen en daar dan ook de mais heeft over gezet (in Moregem)
Ik heb deze morgen de route gereden. Er liep precies een padje door dat maisveld, dus ik ben er gewoon doorgereden. Het gaf wel iets speciaals, maar je kan er wel door. Al is het wel opletten als ze de mais aan het afdoen zijn natuurlijk :-D

Voor de rest alles probleemloos gereden.
Tja, da zou wa geven #-o Hopen dat je je helm aan hebt op da moment :lol:
yoeri
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: za 25 aug 2007 18:53
Rijdt met: Harelbeke / Gent

Bericht door yoeri »

Hoogteprofiel rode route:
(verterekpunt vijverhoek Waregem)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie