Diest of Oud-Heverlee

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Ikzelf rij route van Diest zéér dikwijls, 1 van mijn "trainingsplekken". Ikzelf ken de route natuurlijk "zo" hé. Maar er is 1 pijltje dat ik voortdurend zie verdwijnen en weer opduiken. In webbekom (voor de insiders), als je links omhoog langs het voetbalveld moet, aan die afdaling langs die paardenwei. Dat pijltje. Daar woont waarschijnlijk 1 of andere zielige malloot die daar plezier in heeft.

Verder is er 1 plek die ik mijd als de pest wegens lekrijden, in Diest. Gisteren voor & achter lek, 4 gaatjes!!! Dat bewuste stukje sla ik vanaf nu altijd over hoor, is natuurlijk moeilijk uit te leggen waar hé!
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Griffon schreef:... de route van Heusden in de plaats gedaan ...
En hoe staat het daar met de bewegwijzering ?
Misschien dat ik die volgende week eens ga doen.
Gebruikersavatar
Griffon
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jun 2003 22:29
Rijdt met: No Saint Luzifer

Bericht door Griffon »

in Heusden zijn denk ik alle pijlen nog aanwezig, ik ken de route van buiten dus heb ik er niet echt op gelet.

als je het stuk langs de spoorweg gedaan hebt en daarna dat stukske bergop-bergaf staat er vlak voor je terug de straat op komt een pijl naar links richting brug van autosnelweg, hier moet je eigenlijk gewoon de straat oversteken en door dat stukje bos langs de autosnelweg.
als je dan een beetje verder terug aan de straat uitkomt moet je links de brug over, daar heb ik nog nooit een pijltje zien staan.

er is nog ergens een pijltje wat niet goed zichtbaar is(ik denk aan de splitsing van blauw en groen. blauw is links langs fietspad af en groen is rechts over het fietspad).
ben hier niet zeker van, iemand anders die mss weet hoe het zit?

voor alle zekerheid pak je best het plannetje mee.
Nijl
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 jul 2003 12:08
Rijdt met: Cannondale F900 (2004)

Bericht door Nijl »

Nog nooit voorgehad dat het militair domein toe was. Idd dat pijltje ontbreek al meer dan een half jaar.
Jochen
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 10 jun 2004 16:48
Rijdt met: giant

Bericht door Jochen »

in Diest is het zoeken achter de pijtjes,ik had de groene route gedaan =38km maar in totaal had ik 50 km op de teller door het zoeken achter de pijltjes :colors: de paaltjes staan te laag bij de grond zodat ze tussen het gras stonden en soms staan ze ook niet in het zicht.Kheb het gras dan ook wat platgedaan zodat tenminste de volgende achter mij ze beter kon zien staan. :wink:
Plaats reactie